فضای الکترونیکی ادارات با فساد مقابله می کند/ فرماندار جویبار برنامه ۲۵ ساله را با کمک نخبگان تدوین کند\

فضای الکترونیکی ادارات با فساد مقابله می کند/ فرماندار جویبار برنامه ۲۵ ساله را با کمک نخبگان تدوین کند

  • کد خبر: 2111101715
  • چاپ
  • انتشار: 30 دی 1400 - 19:05

استاندار مازندران  با اعلام اینکه این استان مقصد گردشگری است، گفت: فضای الکترونیکی به برچیده شدن فساد در ساختار و شفافیت ادرای کمک می کند.

به گزارش استناد نیوز، محمود حسینی پور روز پنج شنبه در آئین معارفه سرپرست فرمانداری جویبار که در سالن اجتماعات الغدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جویبار برگزار شد، افزود: با توجه به ظرفیت های گردشگری باید به معنای حقیقی دارای سیستم اداری الکترونیک باشد و نباید مردم برای گرفتن خدمات اداری مجبور به مراجعه حضور و قرار گرفتن در صف شوند.

وی با اعلام اینکه مصمم هستیم تا از طریق شفافیت با هرگونه فساد اداری برخورد کنیم، گفت: از مردم هم درخواست می کنیم تا در مقابل فساد اداری ایستادگی و به ما در این امر مهم کمک کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه ظرفیت‌های روستاها در حوزه اقتصاد دیده شود و برای توانمند سازی روستاها ظرفیت بانک‌ها را به کار آورده شده است ، افزود: بسترها و زمینه های اشتغال در روستاها به دهیاران به زودی ابلاغ خواهد شد تا شاهد مهاجرت معکوس باشیم.

فرماندار جویبار برنامه ۲۵ ساله را با کمک نخبگان تدوین کند

حسینی پور با تاکید براینکه اولین شاخصه مردم جویبار دین داری است، گفت: سخت کوشی و اتکا به خویش دیگر شاخصه های منحصربفرد مردم جویبار است که این شهرستان را به پایتخت کشتی تبدیل کرده است.

وی با اعلام اینکه از فرماندار شهرستان جویبار می خواهیم تا برای رفع مشکلات این شهرستان افق 25 ساله را تدوین کند، گفت: از نخبگان شهرستان جویبار درخواست می کنیم تا به فرماندار این شهرستان برای نوشتن آمایش سرزمینی کمک کنند.

استاندار مازندران، بیان کرد: همچنین از فرماندار جویبار می خواهم تا افق ۲۵ ساله شهرستان جویبار طوری تدوین شود که نام دارترین ورزشکاران دنیا به پایتخت کشتی ایران بیایند و از این طریق می توان جویبار را به مقصد گردشگری بین المللی تبدیل کرد و با درآمدزایی از این طریق بخشی اعظمی از بودجه استان را از همین شهرستان تامین نمود.

خدمت بی منت به مردم یعنی جهاد

استاندار مازندران خدمت رسانی بی منت به مردم را مهم ترین امر در پیشرفت اعلام کرد و گفت : خدمت بی منت و کارهای جهادی باعث می شود تا بتوانیم در جهت گره گشایی مشکلات مردم گام موثری برداریم.

حسینی پور با اشاره به اینکه این نظام منطبق بر ارزش های دینی و الهی است، بیان کرد: شاید منحصر به فرد ترین نظامی هستیم که مردم آن در جهان امروز بدون توجه به نقش ابرقدرتها، سختی ها را تحمل کرده اند.

استاندار مازندران در پایان با اعلام اینکه مقام معظم رهبری شاخص گذاری کردند تا در سال 1404 کشور در منطقه در همه زمینه ها در رتبه نخست قرار بگیرد، گفت: در برخی از حوزه ها جلو رفتیم که بیشتر آنها زیر نظر مدیریت رهبری محقق شد و در حوزه اقتصاد متاسفانه عقب هستیم که در دولت‌ها مدیریت می شد و باید جبران شود.

در این مراسم کمال رستمعلی به عنوان سرپرست فرمانداری جویبار معرفی و از زحمات سید علی اسد در این پست قدردانی شد.

معارفه



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار