رستمعلی سرپرست فرمانداری شهرستان جویبار شد\

رستمعلی سرپرست فرمانداری شهرستان جویبار شد

  • کد خبر: 2111101714
  • چاپ
  • انتشار: 30 دی 1400 - 18:27

کمال رستمعلی روز پنج شنبه با حضور استاندار مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان جویبار منصوب و معرفی شد.

به گزارش استناد نیوز، مراسم تودیع سید علی اسد و معارفه کمال رستمعلی با حضور استاندار مازندران، مسئولین شهرستانی و استانی در سالن الغدیر فرهنگ و ارشاد شهرستان جویبار برگزار شد که در این مراسم از زحمات سید علی اسد تقدیر به عمل آمد.

فرماندار سابق شهرستان جویبار در این مراسم با بیان اینکه این شهرستان در فصل تابستان با مشکل کم آبی و در زمستان با پرآبی مواجه بوده است، گفت: برای رفع مشکل پرآبی در فصل پاییز و زمستان درخواست طرح جامع زهکشی منطقه را از وزیر کشاورزی درخواست کرده ایم.

سید علی اسد با اشاره به اینکه 2 هزار و 500 هکتار آبندان در  سطح این شهرستان واقع شده است، افزود: لایروبی آب بندان ها در سطح شهرستان منجر به افزایش سطح آب می شود و همچنین از کم آبی جلوگیری می کند.

وی با اشاره به اینکه ورزشگاه کشتی پنج هزار نفره شهر جویبار پیشرفت فیزیکی چندانی نداشته است، گفت: از وزیر ورزش و جوانان درخواست کرده ایم تا با توجه به قهرمانان و پهلوانان کشتی در این شهرستان نسبت  به این پروژه توجه ویژه ایی داشته باشند.

نمانیده مردم قائمشهر،جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه بنا است تا سال 1404 قدرت برتر منطقه باشیم، گفت: این امر مهم تنها با کار جهادی محقق خواهد شد و همه ما مسئولیت سنگینی پیش رو داریم.

کمال علیپور با اشاره به اینکه برای تحقق این امر مدیرانی میخواهیم که تفکر جهادی داشته باشند، گفت: مدیری موفق است که وسط میدان باشد و همچنین از ظرفیت نخبگان، سرمایه گذاران و اقشار مختلف مردم برای پیشرفت شهرستان کمک گیرند.

وی در پایان از کمال رستمعلی به عنوان فردی مردم دار یاد کرد.

کمال رستمعلی از کارکنان استانداری مازندران است و از سوابق او می توان به فرمانداری شهرستان سوادکوه‌شمالی، مدیرکلی روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران، رییس‌دفتر مجمع نمایندگان مازندران اشاره کرد.

وی در هسته گزینش و دفتر روستایی استانداری، شهرداری ساری، کمیسیون قاچاق کالا و ارز و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، کارگروه اجتماعی فرمانداری ساری نیز دارای سوابق و تجربیات کاری است و آخرین مسئولیت او مدیر منابع انسانی در یکی از شرکت‌های تابع شستا بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار