زیرسازی بیش از 16500 متر مربع از معابر شهر ارطه انجام شد/ اجرای طرح پاکسازی محله به محله\
  • شهردار ارطه مطرح کرد؛

زیرسازی بیش از 16500 متر مربع از معابر شهر ارطه انجام شد/ اجرای طرح پاکسازی محله به محله

  • کد خبر: 2111101712
  • چاپ
  • انتشار: 28 دی 1400 - 13:58

شهردار ارطه، گفت: با مساعدت لشکر 25 کربلا در دادن ماشین آلات مورد نیاز به شهرداری ارطه، زیرسازی و مرمت بیش از 16500 متر مربع از معابر و خیابان های این شهر انجام شده است.

دکتر حمید صالح زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه با تفاهم همکاری که بین شهرداری ارطه و لشکر عملیاتی 25 کربلا بسته شد زیرسازی و مرمت خیابان ها و معابر شهر ارطه انجام شده است، افزود: طی تفاهم نامه صورت گرفته، یک دستگاه گریدر و غلتک در اختیار شهرداری ارطه قرار گرفته که توانسته ایم در کنار ماشین آلات عمرانی شهرداری و تامین مصالح مورد نیاز، عملیات بهسازی و زیرسازی معابر و خیابان ها به متراژ 16 هزار و 500 متر مربع را انجام دهیم.

وی، بیان کرد: مساعدت لشکر 25 کربلا در دادن ماشین الات مورد نیاز باعث شد تا۴۰۰ میلیون در هزینه زیرسازی و مرمت خیابان ها و معابر شهر ارطه صرفه جویی شود.

شهردار ارطه میزان هزینه صرف شده برای زیرسازی و مرمت خیابان ها و معابر شهر ارطه را حدود 100 میلیون تومان اعلام کرد.

صالح زاده با بیان اینکه به منظور زیباسازی منظر شهری، آسفالت معابر و خیابان ها در دستور کار قرار گرفته است، افزود: مجموعه مدیریت شهری درصدد است تا با اجرای اینگونه اقدامات، خدمات رسانی بهتری را برای شهروندان ارائه دهد.

 وی پیش بینی اعتبار در نظر گرفته شده برای آسفالت معابر و خیابان های شهر ارطه را یک میلیارد و 300 میلیون  تومان اعلام کرد و گفت:  این مبلغ مصوب بازآفرینی شهری است که پیمانکار به محض مساعدت هوا نسبت به عملیات اجرایی کار اقدام خواهد کرد.

شهردار ارطه بیان کرد: همچنین برای آسفالت معابر و خیابان های شهر ارطه به میزان 550 تن قیر از سازمان شهرداری ها به این مجموعه ارسال شده است.

شهردار ارطه

پارک بوستان کودک در شهر ارطه احداث می شود

صالح زاده با بیان اینکه عملیات اجرایی پارک کودک در منطقه پرتراکم شهر ارطه آغاز شده است و امیدواریم تا دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری برسد، گفت: تجهیزات مورد نظر به منظور راه اندازی این پارک خریداری شده و تنها زیرسازی و ابنیه فنی باقی مانده است که با مساعدت هوا نسبت به زیرسازی اقدام خواهد شد.

وی بیان کرد: با احداث این مجموعه ها علاوه بر افزایش سرانه فضاهای سبز و بهره مندی شهروندان از این فضاها، به مجموعه های تفریحی شهر نیز افزوده می شود.

اجرای طرح پاکسازی محله به محله در شهر ارطه

شهردار ارطه با بیان اینکه هفت مرحله پاکسازی حریم اتوبان قائمشهر به ساری در منطقه ارطه انجام شده است، افزود: این اقدام  در اجرای تاکیدات استاندار مازندران در حواشی جاده ها و محورهای ورودی و خروجی شهرهای استان  انجام می شود که علاوه بر زیبا سازی محیط باعث استفاده بیشتر گردشگران از مواهب طبیعی این استان  می شود.

صالح زاده با اشاره به اینکه علاو بر نیروهای خدمات شهری شهرداری ارطه، دوستداران و حامیان محیط زیست، هلال احمر، راهداری و .. در این طرح مشارکت داشته اند، گفت: طرح پاکسازی و زیبا سازی حواشی جاده ومعابر درمحور اتوبان قائمشهر به ساری در حریم شهر ارطه بطور هفتگی ادامه دارد.

شهردار ارطه در پایان از انجام طرح پاکسازی محله به محله در سطح این شهر خبر داد که در حال انجام شدن است.

شهردار ارطه



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار