سرپرست جدید فرمانداری شهرستان آمل معرفی شد\

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان آمل معرفی شد

  • کد خبر: 2111101708
  • چاپ
  • انتشار: 26 دی 1400 - 08:53

سیدعباس حسینی از سوی استاندار مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان آمل منصوب  و معرفی شد.

به گزارش استناد نیوز، حسینی متولد سال ۵۸ آمل است و پیش از این معاون مدیرکل دفتر هماهنگی اموراقتصادی استانداری مازندران بود.

سرپرست جدید فرمانداری آمل که مدرک تحصیلی کارشناس ارشد کشاورزی و علوم دامی و ارشد کارآفرینی و کسب کارجدید دارد ، عضویت در کمیته تخصصی کارگروه پژوهش استان و تدوین سند برنامه عملیاتی اقتصاد مقاومتی استان مازندران در سال ۹۵ را در کارنامه دارد.

پیش از این علیرضا شریعت از هشتم آبان ماه سال ۹۹ سکان فرمانداری آمل را در اختیار داشت.

همدلی و مشارکت مردمی نیاز آمل

سید عباس حسینی سرپرست فرمانداری آمل در این آیین گفت: آمل در حوزه های مختلف کشاورزِی، اقتصادی  و سرمایه گذاری رتبه اول را دارد ولی آنچه این رتبه ها را به جایگاه مطلوب می رساند مشارکت مردمی، همدلی و هم جهتی است.

وی افزود : امید است با حمایت ارکان اصلی شهرستان از جمله امامان جمعه، نماینده مردم در مجلس  و در یک مدل مشارکتی با حضور تمامی بازیگران عرصه اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی با مدل هسته های کلیدی ، هسته های تخصصی  را در این شهرستان شکل دهیم تا با کمک ظرفیت تمامی نخبگان  و صاحبان فکر نگاه عملیاتی را در که در برنامه ششم و هفتم توسعه وجود دارد ، محقق کنیم.

حسینی گفت : با ظرفیت نیروی انسانی که در شهرستان وجود دارد این هدف قابل دستیابی است که انشاللله با مشارکت به این هدف خواهیم رسید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار