اجرای ۲پروژه محرومیت زدایی برای تامین آب شرب پایدار در جویبار/ انجام 14 کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه\
  • مدیر آب و فاضلاب شهرستان جویبار؛

اجرای ۲پروژه محرومیت زدایی برای تامین آب شرب پایدار در جویبار/ انجام 14 کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه

  • کد خبر: 2111101699
  • چاپ
  • انتشار: 19 دی 1400 - 08:58

مدیر آب و فاضلاب شهرستان جویبار از اجرای 2 پروژه محرومیت زدایی برای تامین آب شرب پایدار در سطح روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: برای پروژه های محورمیت زدایی حدود چهار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

پیمان ابراهیمی روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه برای مشکل آب شرب شهر کوهیخیل احداث مخزن 2 هزار متر مکعبی در دستور کار قرار گرفته است، افزود: حدود 12 میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده است که با به بهره برداری رسیدن از این مخزن، مشکل آب شرب شهر کوهیخیل و بخشی از روستاهای بخش گیلخواران تا حدودی رفع خواهد شد.

وی در خصوص حل کمبود آب شرب شهر جویبار، گفت: با توجه به اینکه تامین آب شرب شهرستان جویبار از کیاکلا و قائمشهر تامین می شود بنابراین حفر 2 حلقه چاه در دستور کار آب و فاضلاب استان قرار گرفته است.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان جویبار از نصب دیزل ژنراتور در تمام ایستگاه های شهر جویبار خبر داد.

ابراهیمی از 2 پروژه محرومیت زدایی برای تعویض شبکه و تامین آب شرب پایدار در روستاهایی که بیشتر با چالش کم آبی مواجه هستند خبر داد و افزود: حدود چهار میلیارد تومان برای تعویض شبکه و تامین آب شرب پایدار در نظر گرفته شده است.

وی با اعلام اینکه برای فرسودگی شبکه روستای لاریم حدود 800 میلیون تومان در نظر گرفته شده است، گفت: با تخصیص اعتبار و در سال آینده نسبت به تعویض چند کیلومتر از شبکه این روستا اقدام خواهد شد.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان جویبار میزان فرسودگی شبکه در روستای لاریم را 25 کیلومتر اعلام کرد که در صورت توافق بین آب و فاضلاب و دهیاری این روستا نسبت به تعویض شبکه حدود 15 کیلومتر اقدام خواهد شد.

ابراهیمی با بیان اینکه تعویض شبکه فرسوده آب در روستای بیزیکی هم در دستور کار قرار گرفته است، گفت: برای این پروژه هم یک میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که با تعویض شبکه، تنش آبی در این روستا تا حدودی رفع خواهد شد.

وی دیگر روستایی که از محل محرومیت زدایی نسبت به تعویض شبکه آن اقدام خواهد شد  را منظقه چپکرود اعلام کرد که برای این منطقه هم یک میلیارد و 700 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان جویبار با بیان اینکه 14 کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه لوله گذاری در سطح این شهرستان انجام شده است، گفت: همچنین 477 مورد انشعاب در شهر و روستا نصب شده است.

ابراهیمی در پایان از افتتاح خط انتقال بهنمیر به جویبار در دهه مبارک فجر در شهر کوهیخیل خبر داد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار