25 درصد سیمرغی ها دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند\

25 درصد سیمرغی ها دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند

  • کد خبر: 2111101698
  • چاپ
  • انتشار: 13 دی 1400 - 09:56

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سمیرغ، گفت: 25 درصد از جمعیت بالای 18 سال در این شهرستان سه نوبت علیه کرونا واکسینه شدند.

دکتر محمد رضا احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز، افزود: از ابتدای طرح ملی واکسیناسیون کرونا تاکنون 100 درصد از جمعیت هدف بالای 12 سال یک نوبت و 87 درصد هم دو نوبت در این شهرستان علیه کرونا واکسینه شدند.

وی با اعلام اینکه تزریق دز سوم برای مقابله با سویه اومیکرون ضروری است، گفت: دریافت دز سوم واکسن کرونا در پیشگیری از ابتلای افراد به سویه جدید اومیکرون و قطع زنجیره این بیماری تاثیر گذار است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیمرغ با بیان اینکه از طریق فضای مجازی، بلندگوهای آتش نشانی، آمبولانس و هلال احمر در حال اطلاع رسانی به مردم برای دریافت واکسن کرونا هستیم، افزود: همچنین از ائمه جماعت خواسته ایم تا مردم را برای دریافت واکسن کرونا به ویژه دز سوم، تشویق کنند.

دکتر احمدی با اعلام اینکه تزریق واکسن کرونا در یک مرکز تجمیعی شهری و 11 مرکز خانه بهداشت روستایی در حال انجام شدن است، گفت: توصیه می شود تا افرادی که واکسن دریافت نکرده اند، هر چه سریعتر نسبت به تکمیل دوره واکسیناسیون خود اقدام نمایند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیمرغ در پایان بار مراجعه سرپایی به مرکز درمانی این شهرستان را روزانه بین 3 تا پنج نفر اعلام کرد و گفت: از شهروندان درخواست می کنیم تا به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی ، استفاده از ماسک و همچنین پرهیز از دورهمی ها اقدام کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار