440 سری جهیزیه به نیابت سردار دلها بین نیازمندان مازندارنی توزیع شد\

440 سری جهیزیه به نیابت سردار دلها بین نیازمندان مازندارنی توزیع شد

  • کد خبر: 2111101696
  • چاپ
  • انتشار: 12 دی 1400 - 11:29

مدیر کل کمیته امداد مازندران با اشاره به توزیع ۴۴۰ سری جهیزیه به نیابت از سردار قاسم سلیمانی در مازندران بین نوعروسان نیازمند استان گفت : تا پایان سال جاری ۵۰۰ نوعروس مددجوی دیگر نیز راهی خانه بخت می‌شوند.


به گزارش استناد نیوز، حجت الاسلام بشیر عالیشاه در آئین توزیع جهیزیه نوعروسان تحت حمایت کمیته در شهرستان نوشهر ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و با بیان اینکه ۸۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند، افزود: با کمک خیران و با تعامل با موسسه خیریه‌ حضرت رقیه (س) به ۴۴۰مددجوی تحت حمایت جهیزیه اهدا شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با بیان اینکه این تعداد جهیزیه به نیابت از سردار قاسم سلیمانی و حضرت زهرا (س) توزیع شد، گفت : ۱۰۰سری از این جهیزیه به نوعروسان شهرستان‌های نوشهر، فریدونکنار ، نور ، محمودآباد ، تنکابن ، عباس آباد، رامسر ، چالوس و کلاردشت اختصاص داشت.
حجت الاسلام عالیشاه ضمن قدردانی از فرمانده سپاه پاسداران نوشهر گفت : از محل سپاه پاسداران این ۱۰۰ سری جهیزیه توزیع شد.
او با بیان اینکه جهیزیه کمیته امداد شامل ۵قلم کالای اساسی از جمله یخچال ، اجاق گاز ، تلویزیون ، ماشین لباس شویی و جاروبرقی می‌شود یادآورشد :‌ ۱۰ میلیون تومان هزینه تامین این ۵ قلم کالا از طریق هم افزایی کمیته امداد و ۱۰ میلیون تومان از محل خیرین تامین می‌شود.
مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه ۵۰۰نفر از نوعروسان پشت نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند، خاطرنشان کرد: امید است تا پایان سال جاری این نوعروسان نیز راهی خانه بخت شوند.
حجت الاسلام عالیشاه از اهدای ۱۵۰۰ دستگاه بخاری به نام سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به مددجویان مازندرانی خبر داد و یادآوشد : همچنین هزار دستگاه آبگرمکن و هزار دستگاه یخچال نیز به مددجویان استان اهدا شد.
او بیان کرد : ۳۷۰۰ بیمار لاعلاج تحت حمایت امداد مازندران قرار دارند و در تابستان امسال ۱۲۳۰ دستگاه کولر به این بیماران اهدا شده است.
حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه قدردان همراهی خیرین برای دستگیری از مددجویان هستیم، گفت: در بحث تامین سوخت زمستانه مددجویان اشکورات، دو هزار و سه هزار، بلده نور، هزارجریب بهشهر و گلوگاه و جنت رودبار نیز اقدامات مورد نیاز انجام شد.
او افزود : برای مددجویان بلده نور نیز ۳۰۰ دستگاه کرسی برقی تامین و تحویل شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار