بیش از 15 هزار و 290 نفر از مردم سیمرغ دو نوبت علیه کرونا واکسینه شدند\

بیش از 15 هزار و 290 نفر از مردم سیمرغ دو نوبت علیه کرونا واکسینه شدند

  • کد خبر: 2111101681
  • چاپ
  • انتشار: 24 آذر 1400 - 09:07

فرماندار شهرستان سیمرغ، گفت: از ابتدای طرح ملی واکسیناسیون کرونا تاکنون بیش از 15 هزار و 292 نفر از جمعیت هدف این شهرستان دو نوبت واکسن کرونا خود را تزریق کرده اند.

به گزارش استناد نیوز، مجتبی حبیب نژاد روشن روز چهارشنبه، افزود: صد در صد از جامعه هدف این شهرستان معادل 20 هزار و 309 نفر نوبت اول واکسن خود را دریافت کرده اند.

وی با اعلام اینکه بیش از 638 نفر از جامعه هدف در این شهرستان سه نوبت علیه کرونا واکسینه شدند، گفت: از افرادی که تاکنون نسبت به تزریق نوبت دوم و سوم واکسن کرونا خود اقدام نکرده اند درخواست می شود تا برای سلامتی خود و شهروندان نسبت به این امر اقدام کنند.

فرماندار شهرستان سیمرغ با بیان اینکه یکهزار و 415 نفر از دانش آموزان این شهرستان هم یک نوبت علیه کرونا واکسینه شدند، افزود: بیش از یکهزار و 96 نفر از دانش آموزان هم دو نوبت علیه کرونا واکسینه شدند.

فرماندار شهرستان سیمرغ با اعلام اینکه کلیه کارمندان سازمانها، ارگانها و ادارات بایستی کارت واکسیناسیون خود را به کارگزینی ارائه در غیر اینصورت، هر ۱۵ روز یکبار تست پی سی آر منفی خود را به محل خدمتشان ارائه دهند، گفت که در غیر اینصورت از ورود آنها جلوگیری می‌شود و طبق قانون غیبت اداری منظور می گردد و نیز به ازای هر روز غیبت جریمه می‌شوند.

حبیب نژاد در پایان گفت : کلیه ارباب رجوع به ادارات شهرستان  هم مکلف به ارائه مستند واکسیناسیون خود هستند کارت واکسیناسیون یا تست pcr منفی در غیر اینصورت خدمات لازم توسط ادارات انجام نخواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار