\
  • بخشدار مرکزی جویبار؛

شورکا، روستای دوستدار کتاب معرفی شد

  • کد خبر: 2111101678
  • چاپ
  • انتشار: 20 آذر 1400 - 15:47

بخشدار مرکزی جویبار، گفت: روستای شورکا از توابع بخش مرکزی جویبار به عنوان برگزیده دوستدار کتاب در هفتمین جشنواره روستاهای دوستدار کتاب در کشور انتخاب شده است.

محمد مدانلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه روستای شورکا از بخش مرکزی جویبار یک کتابخانه دارد که به صورت هیات امنایی اداره می شود، افزود: هیات امنا این کتابخانه 150 نفر هستند که سالانه نشست عمومی برگزار می کنند.

وی با اعلام اینکه کتابخانه عمومی "مرحوم میر عیسی هاشمیان" در سال 1390 با کمک خیرین، مردم، دهیاری و شورای روستای شورکا راه اندازی شده است، گفت: این کتابخانه بیش از 10 هزار نسخه جلد کتاب دارد.

بخشدار مرکزی جویبار با بیان اینکه روستای شورکا جویبار به عنوان روستای برگزیده دوستدار کتاب انتخاب شده است، افزود: از دکتر شیدالله رستخیز با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جویبار، رئیس کتابخانه این شهرستان و جمعی از دوستداران کتاب تجلیل به عمل آمده است.

مدانلو در پایان با اشاره به اینکه دکتر رستخیز همچنین مسئول سمن در روستای شورکا است، گفت: مجوز اولین سمن روستایی خیرین کتابخانه ساز استان مازندران در روستای شورکا با همت دکتر رستخیز و جمعی از اعضای سمن از سوی بخشداری جویبار صادر شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار