۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در پروژه بهسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر\
  • رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر؛

۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در پروژه بهسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

  • کد خبر: 2111101674
  • چاپ
  • انتشار: 14 آذر 1400 - 17:29

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه چمن ورزشگاه شهید وطنی در قائمشهر با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام شدن است، گفت: طبق زمان بندی این زمین تا 28 بهمن ماه امسال به مرحله چمن می رسد.

فرشید قدیمی روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز در خصوص آخرین وضعیت زمین ورزشگاه شهید وطنی در قائمشهر، افزود: برای تکیمل چمن ورزشگاه وطنی در قائمشهر علاوه بر خاک برداری، چند کار در حال انجام شدن است.

وی با اعلام اینکه در حال احداث منبع آب 220 هزار لیتری برای آبیاری زیرزمینی هستیم، گفت: تاکنون بتن ریزی کف زمین انجام شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر با بیان اینکه تاکنون دو مرحله خاکریزی زمین ورزشگاه وطنی در قائمشهر انجام و مرحله بعدی هم به زودی انجام می شود، افزود: این پروژه با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام شدن است.

قدیمی، بیان کرد: طبق زمان بندی زمین ورزشگاه شهید وطنی در قائمشهر تا 28 بهمن ماه امسال به مرحله چمن می رسد.

وی میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای تکمیل چمن ورزشگاه شهید وطنی در قائمشهر را 15 میلیارد تومان اعلام کرد که تخصیص یافته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر در پایان در خصوص تکمیل سکوی ضلع غربی ورزشگاه وطنی این شهرستان، گفت: سکوی ضلع غربی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با رفع مشکل مابقی کار هم به زودی انجام می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار