دخترم مزد زحماتش را گرفت/امیدوارم دخترم در مسابقات جهانی باز هم افتخار آفرینی کند\
  • پدر شیدایی :

دخترم مزد زحماتش را گرفت/امیدوارم دخترم در مسابقات جهانی باز هم افتخار آفرینی کند

  • کد خبر: 2111101671
  • چاپ
  • انتشار: 14 آذر 1400 - 12:21

پدر زهرا شیدایی عضو تیم ملی تکواندو وزن منفی 57 کیلوگرم با بیان اینکه دخترم مزد زحماتش را در مسابقات آزاد جهانی گرفت، گفت: دخترم با انرژی های مثبت اطرافیان و متوسل شدن به ایزد الهی؛ برای اولین بار در تاریخ ایران توانست به مدال طلا دست یابد.

مصطفی شیدایی روز یکشنبه در گفت و گو با استناد نیوز در خصوص کسب مدال طلای دخترش در مسابقات تکواندو آزاد زنان جهان که در عربستان برگزار شد، افزود: سعی کردم با توجه به زحماتی که دخترم در تمرینات می کشید من هم شرایط را برای او مهیا کنم که تمرینات بهتری را داشته باشد و با تمرکز بیشتر بتواند در مسابقات افتخار آفرینی کند.

وی گفت: از اینکه توانسته ام در حد توانم به وظایفم در قبال دخترم انجام دهم راضی هستیم و احساس بسیار خوبی دارم.

پدر زهرا شیدایی که خودش مربی است با بیان اینکه دخترم مزد زحماتش را در این مسابقات گرفته است، افزود: دخترم با انرژی های مثبت اطرافیان و متوسل شدن به ایزد الهی؛ برای اولین بار در تاریخ ایران توانست به مدال طلا دست یابد.

وی در خصوص برنامه آینده دخترش، گفت: دخترم اواخر فروردین ماه سال آینده عازم چین می شود تا در مسابقات جام جهانی شرکت کند بنابراین تمام تلاش و نیروی خود را به کارگیری خواهیم کرد تا بار دیگر او با بهترین مدال بتواند پرچم پرافتخار ایران اسلامی را درکشوری دیگر به اهتراز درآورد.

زهرا شیدایی علاوه بر آنکه در اردو تیم ملی تمرینات خود را انجام می داد طبق گفته پدرش زمانی که عازم جویبار می شد، با پدرش هم تمرینات تیم ملی را مرور می کرد.

برای اولین بار در تاریخ کشور رخ داد

رئیس اداره ورزش و جوانان جویبار در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز افزود: کسب مدال طلا برای اولین بار در تاریخ کشور رخ داده است.

مسعود اتقایی با اشاره به اینکه شهرستان جویبار در رشته تکواندو قهرمانان زیادی دارد، گفت: در مسابقات جهانی پیش رو اگر سروش احمدی تکواندو کار جویباری هم بتواند با کسب مدال به حد نصاب المپیک برسد، این شهرستان برای اولین بار علاوه بر کشتی در تکواندو هم المپیکی خواهد داشت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار