بیش از 86 درصد جمعیت سیمرغ دونوبت علیه کرونا واکسینه شدند\

بیش از 86 درصد جمعیت سیمرغ دونوبت علیه کرونا واکسینه شدند

  • کد خبر: 2111101662
  • چاپ
  • انتشار: 07 آذر 1400 - 10:52

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیمرغ، گفت: از ابتدای طرح ملی واکسیناسیون کرونا تاکنون بیش از 86 درصد از جمعیت هدف این شهرستان دو نوبت واکسن کرونا خود را دریافت کرده اند.

به گزارش استناد نیوز، دکتر محمد رضا احمدی روز یک شنبه با بیان اینکه بیش از صد در صد جمعیت هدف نوبت اول واکسن کرونا خود را دریافت کرده اند، افزود: از روز گذشته (شنبه) به منظور ترغیب افراد برای زدن واکسن کرونا در این شهرستان یک تیم سیار فعال شده است.

وی گفت: راه اندازی این تیم سیار به منظور تزریق واکسن کرونا، اقناع سازی و جواب به سوالات شهروندان در این شهرستان بوده است.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان سیمرغ با بیان اینکه این تیم سیار، در مکان های شلوغ به اقناع سازی افرادی که تاکنون نسبت به تزریق واکسن کرونا خود اقدام نکرده اند، می پردازند، گفت: همچنین با راه اندازی چادر در یکشنبه بازار به سوالات افراد در خصوص تزریق واکسن کرونا، پاسخ داده می شود.

دکتر احمدی میزان تزریق روزانه واکسن کرونا در این شهرستان را بین 60 تا 70 نفر اعلام کرد و از فعال شدن مرکز شبانه روزی در این شهرستان برای تزریق واکسن کرونا در دو نوبت صبح و عصر به مدت یک هفته خبر داد .

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیمرغ در پایان با اشاره به اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و تزریق واکسن کرونا افراد را از ابتلا به این بیماری در امان نگه می دارد، گفت: از شهروندان می خواهیم تا به منظور کنترل این بیماری، همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت و نسبت به زدن دو دز واکسن خود اقدام نمایند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار