مردم در انتظار تغییر مدیران دولت قبل در استان مازندران\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

مردم در انتظار تغییر مدیران دولت قبل در استان مازندران

  • کد خبر: 2111101656
  • چاپ
  • انتشار: 30 آبان 1400 - 17:25

تسریع تغییرات در سطح مدیران ارشد استانداری، ادارات کل و فرمانداران استان مازندران انتظاری است که مردم از حسینی پور به عنوان استاندار دارند تا تغییر در رویه های سابق مدیریتی و گره گشایی از مشکلات را در استان شاهد باشیم.

به گزارش استناد نیوز، حدود 4 ماه از روی کار آمدن دولت دکتر رئیسی میگذرد اما همچنان بسیاری از مدیران سطوح بالا و میانی دولت قبل که با عملکرد ضعیف خود نتوانسته بودند رضایت مردم را جلب نمایند، بر سر کار خود مشغول فعالیت هستند.

تغییرات مدیریتی در دولت سیزدهم به کندی صورت می گیرد و این تاخیر در شرایطی که در حوزه های مختلف مردم با مشکلات عدیده ای دست به گریبان هستند جایز نیست، هرچند حساسیت و دقت در انتخاب بهترین افراد از میان افراد واجد شرایط در سطوح مختلف مدیریتی می تواند عامل این کندی باشد، اما ادامه فعالیت مسببین وضع موجود برای مردم پذیرفته نیست.

تعیین استاندار مازندران نیز مشمول همین حساسیت و تاخیر بود و در نهایت حسینی پور به عنوان نماینده عالی دولت در این استان انتخاب شد، اکنون مردم از استاندار مازندران انتظار تسریع در انتخاب مدیران عالی استانداری، ادارات کل و نمایندگان دولت در شهرستان ها را دارند.

انتظارات از حسینی پور بسیار بالاست و خروج وابستگان و بدهکاران دولت گذشته و مسببین وضعیت فعلی از چرخه مدیران تصمیم گیر در استان مازندران از ملزومات برآورده نمودن این انتظارات خواهد بود، انتصابات جدید می تواند تغییر در رویه های سابق را برای مردم ملموس و امیدواری را در میان آن ها تقویت نماید.

تغییراتی که با توجه به عملکرد ضعیف مجموعه استانداری و مدیران دستگاه های مختلف در دولت گذشته، احتمالا گسترده و با توجه به صحبت های حسینی پور در مراسم معارفه، بر اساس شایسته سالاری، بدون لحاظ جناح بندی های سیاسی و با تمرکز بر اعتماد به جوانان خواهد بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار