85 درصد دانش آموزان قائمشهر علیه کرونا واکسینه شدند\

85 درصد دانش آموزان قائمشهر علیه کرونا واکسینه شدند

  • کد خبر: 2111101652
  • چاپ
  • انتشار: 30 آبان 1400 - 13:58

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر با بیان اینکه تاکنون 85 درصد از دانش آموزان سنین 12 تا 18 سال در این شهرستان علیه کرونا واکسینه شدند، گفت: از والدین دانش آموزان درخواست می شود تا نسبت به تزریق واکسیناسیون فرزندان خود اقدام کنند.

دکتر محمد گران روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه هم اکنون 85 درصد از جمعیت هدف این شهرستان نوبت اول واکسن خود را دریافت کرده اند، افزود: به نظر می رسد اینها همان خانواده هایی هستند که تاکنون نسبت به تزریق واکسن کرونا خود اقدام نکرده اند بنابراین درخواست می شود تا این والدین علاوه بر تزریق واکسن خود نسبت به تزریق واکسن فرزندانشان هم اقدام کنند، تا آنان درگیر این بیماری نشوند.

وی از رسانه ها درخواست کرد تا به منظور کنترل بیماری کووید 19 افرادی را که تاکنون نسبت به تزریق واکسن کرونا خود اقدام نکرده اند، ترغیب کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر گفت : از ابتدای طرح ملی واکسیناسیون کرونا تاکنون 68.1 درصد دو نوبت واکسن خود را در این شهرستان دریافت کرده اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر با بیان اینکه این شهرستان بعد از حدود دو سال هم اکنون در وضعیت آبی قرار گرفته است، افزود: از مردم درخواست می کنیم تا همچنان پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، شست و شوی مداوم دست ها و پرهیز از دورهمی ها را در برنامه کاری خود قرار دهند چرا که شاهد هستیم حتی کشورهای پیشرفته بعد از دریافت دز سوم واکسن کرونا، همچنان درگیر این بیماری هستند.

دکتر گران با اشاره به اینکه یکی از معیارهای رنگ بندی میزان پذیرش بستری است، گفت : هم اکنون 7 بیمار جدید مبتلا به بیماری کووید 19 در بیمارستان های قائمشهر بستری شدند.

وی تعداد کل بیماران مبتلا به کووید 19 در بیمارستان های قائمشهر را 40 نفر اعلام کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر در پایان با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته بار مراجعه سرپایی به بیمارستان های این شهرستان 77 نفر بوده است، گفت:میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان به 50 درصد رسیده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار