وزیر ورزش به منظور شرکت در سمینار علمی وارد رامسر شد\

وزیر ورزش به منظور شرکت در سمینار علمی وارد رامسر شد

  • کد خبر: 2111101650
  • چاپ
  • انتشار: 27 آبان 1400 - 14:19

وزیر ورزش و جوانان عصر روز پنجشنبه به منظور شرکت در سمینار علمی « رشته چالش‌ها و فرصت‌های رشته دوومیدانی » وارد شهرستان رامسر در استان مازندران شد.

 به گزارش استناد نیوز، سیدحمید سجادی در بدو ورود در فرودگاه رامسر مورد استقبال فرماندار و دیگر مسئولان محلی این شهرستان قرار گرفت و پیش از شرکت در سیمنار هم برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا به گلزار شهدای این شهر رفت .  

 رئیس اداره ورزش و جوانان رامسر در آئین استقبال از وزیر و وزش و جوانان ، گفت : طبق برنامه های پیش بینی شده سفر وزیر ورزش و جوان ۲ روزه است و امروز در سمینار فرصت ها، آسیب ها و چالش های دو و میدانی و ارائه مقاله های علمی پیرامون این رشته ورزشی واقع در اردوگاه هفتم تیر  شهرستان رامسر شرکت خواهد کرد  .

نیما رمجی افزود :  این سیمینار که با همراهی فدراسیون دو ومیدانی کشور برگزار می شود تمامی اعضای فدارسیون های دو و میدانی کشور که دست کم ۶۴  نفر هستند در این سیمنار حضور دارند .

این مسئول ، برگزاری رشته ورزش دو  و میدانی  از میدان شهید رجایی تا پشت هتل رامسر در روز جمعه  را از دیگر برنامه های سفر ورزش و جوانان  معرفی کرد  و گفت که در این رقابت ها دست کم ۶۰۰ نفر از دونده ها با هم رقابت خواهند کرد.   

رئیس اداره ورزش و جوانان رامسر با اظهار این که این رویداد از بعد همگانی بودن آن حائز اهمیت است ، افزو د: این رقابت ها در چهار رده سنی ۳۵ تا ۴۵سال ،  ۴۵سال تا ۵۵ سال و ۵۵ سال به بالا برگزار و به نفرات اول تا سوم جوایز نقدی اهدا می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار