حسینی پور و امیدی که تزریق کرد / انتظارات از استانداری مازندران بالا رفت\
  • یادداشت مدیرمسئول استناد نیوز؛

حسینی پور و امیدی که تزریق کرد / انتظارات از استانداری مازندران بالا رفت

  • کد خبر: 2111101643
  • چاپ
  • انتشار: 20 آبان 1400 - 13:56

سیدمحمود حسینی پور نوری استاندار بومی مازندران که سابقه مدیریت در ترازی ملی را در کارنامه دارد، در روز معارفه خود امید را به استان مازندران تزریق کرد و البته انتظارات را از مجموعه استانداری بالا برد.

سامان سوهانیان  - مدیرمسئول استناد نیوز؛ صبح امروز پنجشنبه مورخ 20 آبان ماه، با حضور وزیر کشور در ساری، حسینی پور رسما به عنوان بیست و چهارمین استاندار مازندران معرفی شد. این مراسم  یک نکته مثبت داشت و آن سخنان امیدوار کننده استاندار جدید مازندران بود که باید مورد توجه و حمایت قرار گیرد.

حسینی پور به درستی یکی از دلایل عدم حل مشکلات را استفاده از حلقه مدیرانی دانست که سالیان طولانی در جایگاه های مختلف و در راس امور قرار دارند، مدیرانی که با حمایت جریان های قدرت استان مازندران علیرغم عملکردی ضعیف سال ها جایگاه های مهم مدیریتی را در استان اشغال کرده تا دین خود را به پدرخوانده های سیاسی ادا نمایند!

شکستن این حلقه کاری بسیار دشوار و هزینه بر است که به نظر می آید از حسینی پور با توجه به سوابق نظارتی و اطلاعاتی در تراز ملی و عدم وابستگی به جریان های قدرت بر خواهد آمد تا تارهای تنیده قدرت بر منافع مردم را قطع نماید.

استاندار مازندران حمایت از جوانان استان را از برنامه های خود اعلام کرد، جوانانی که از دل آن ها نخبه هایی بیرون خواهد آمد که سال ها در پیله مدیران ناکارآمد قرار داشته اند و اکنون با حمایت حسینی پور اجازه پرواز خواهند یافت، پروازی که شرایط شکوفایی استان و استفاده از ظرفیت های بزرگ آن را فراهم خواهد نمود.

 وام گرفتن از بیانات رهبری در خصوص مازندران که فرمودند: «استانی که جنگل و دریا دارد نباید بیکار داشته باشد» و اشاره به منابع سرشار موجود درمازندران که نباید فقیری در استان باشد از دیگر جملاتی بود که به سرعت دست به دست شد و روزنه های امید را در دل مردم دلیر و نجیب مازندران ایجاد کرد.

شاید برخی از این سخنان پیش تر نیز توسط مدیران استان ایراد شده باشد اما در هیچ دوره ای به پیش نیاز های فقر زدایی، ایجاد اشتغال و استفاده از ظرفیت های استان در بحث منابع طبیعی، گردشگری و کشاورزی توجهی نشده بود و در حد حرف باقی ماند، موضوع مهمی که با شکستن حلقه مدیران ناکارآمد و استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان استان به عنوان پیش نیاز حرکت رو به جلو مورد توجه حسینی پور قرار دارد.

این که این روزنه های امید به امیدواری مطلق و حل مشکلات و توسعه استان خواهد انجامید یا بازهم در دور باطل گذشته قرار خواهیم داشت به زودی با انتصاباتی که توسط استاندار جدید انجام خواهد گرفت مشخص خواهد شد و نیاز به چند سال انتظار نیست!

ضمن تبریک به آقای سیدمحمود حسینی پور و آرزوی توفیق در حل مشکلات عدیده استان، به عنوان یک فعال رسانه ای حمایت خود را از ایشان در این مسیر سخت که قطعا با دست اندازهای بزرگ دست ساز نیز همراه خواهد بود اعلام می نمایم.

سامان سوهانیان - مدیرمسئول گروه رسانه ای استناد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار