بیش از ۸۰درصد از جمعیت دانش آموزی جویبار واکسن کرونا دریافت کرده اند\

بیش از ۸۰درصد از جمعیت دانش آموزی جویبار واکسن کرونا دریافت کرده اند

  • کد خبر: 2111101612
  • چاپ
  • انتشار: 10 آبان 1400 - 20:59

رئیس مرکز بهداشت شهرستان جویبار با اعلام اینکه تا کنون ۸۸ درصد از جمعیت دانش آموزی شهرستان جویبار  واکسن کرونا را دریافت کرده اند،‌گفت: بیش از ۵ هزار دانش آموز بالای ۱۲ سال دوز اول  واکسن و یک هزار و ۷۳۰ نفر دوز دوم واکسن را  تزریق کرده اند.

 

به گزارش پایگاه خبری استناد نیوز، دکتر مهدی فکوری در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه ۹۸ هزار و ۳۰۷ دوز واکسن به شهرستان جویبار وارد شده است، افزود: ۵۹ هزارو ۲۵۱ دوز واکسن مربوط به تزریق نوبت اول واکسیناسیون و ۳۹ هزارو ۱۴۱ دوز برای نوبت دوم بوده است .

وی بیان کرد: ۱۰ مرکز بهداشت، ۳۷ خانه بهداشت و یک مرکز تجمیعی سپاه کار واکسیناسیون را درشهرستان جویبار انجام می دهند.

رئیس مرکز بهداشت جویبار با اعلام اینکه خوشبختانه واکسن به اندازه کافی در اختیار مراکز قرار گرفته و هیچ کمبودی در این زمینه دراستان  و شهرستان نداریم ، گفت: در تزریق واکسن این شهرستان  از متوسط استانی بالاتر بوده و تزریق واکسن های استرازنکا، سینوفارم ، برکت و پاستور در مراکز ما انجام می شود.

دکتر فکوری خاطر نشان کرد؛ مردم همچنان باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند چرا که هیچ یک از شرکت های سازنده واکسن به طور قطع یقین اعلام نکردند با تزریق واکسن این بیماری ریشه کن خواهد شد اما با تزریق واکسن سرعت و ودرگیری جامعه به بیماری کاهش پیدا خواهد کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار