حل معضل آزمون استخدامی سال 99 اولین چالش مهم ابوالفضل عفت نژاد در سازمان تامین اجتماعی\
  • معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی منصوب شد

حل معضل آزمون استخدامی سال 99 اولین چالش مهم ابوالفضل عفت نژاد در سازمان تامین اجتماعی

  • کد خبر: 2111101611
  • چاپ
  • انتشار: 09 آبان 1400 - 22:42

ابوالفضل عفت‌نژاد با حکمی از سوی میرهاشم موسوی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی منصوب شد تا پس از مدتها به این حوزه مهم و کلیدی سازمان، سامان دهد.

 به گزارش استناد نیوز، نیروی انسانی مهمترین قوه محرکه و بزرگترین سرمایه هر سازمانی به حساب می آید و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی از مهمترین ارکان سازمان تامین اجتماعی خواهد بود که مسئولیت مستقیم جذب نیروی انسانی مورد نیاز سازمان بر اساس شایسته سالاری و رسیدگی به مشکلات کارمندان و تکریم و خدمات رسانی و تامین رفاه بازنشستگان را بر عهده دارد.

 انتصاب فردی دارای تحصیلات و سوابق شغلی مرتبط و برخوردار از نیروی جوانی، می تواند نوید بخش روزهایی خوش در حوزه منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی باشد.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی در حکم ابوالفضل عفت نژاد به 5 راهبرد کلیدی مورد انتظار و حل مشکلات موجود اشاره نمود که نشان از عدم موفقیت این حوزه در گذشته دارد، مسئولیت خطیری که انتظار می رود عفت نژاد با توجه به روحیه انقلابی و جهادی از عهده آن به خوبی بر آید.

یکی از چالش های مهمی که از سال گذشته سازمان با آن مواجه بوده و نارضایتی زیادی را بوجود آورده است، موضوع آزمون استخدامی سال 1399 تامین اجتماعی می باشد، آزمونی که رکورد بی نظیر بیش از 86 هزار نفر شرکت کننده را ثبت کرد، اما با تصمیمات بحث برانگیز مدیران گذشته بسیاری از ظرفیت های شغلی موجود در دفترچه آزمون خالی باقی مانده است و وضع حدنصاب کشوری 55 مانع از استخدام بیش از 1100 نفر از برگزیدگان این آزمون شد.

حال با توجه به رویکرد جدید مدیران و تصمیم گیران سازمان تامین اجتماعی در دولت مردمی سیزدهم و وزیر انقلابی کار، تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین نیاز مبرم سازمان به نیروی کاری شایسته، باید منتظر اتخاذ تصمیمی گره گشا از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی در بدو تصدی این کرسی باشیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار