تزریق واکسیناسیون کرونا در سوادکوه شمالی به 100 درصد رسید\

تزریق واکسیناسیون کرونا در سوادکوه شمالی به 100 درصد رسید

  • کد خبر: 2111101610
  • چاپ
  • انتشار: 09 آبان 1400 - 15:37

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی، گفت: از آغاز طرح ملی واکسیناسیون، صد درصد از جمعیت گروه هدف شهرستان سوادکوه شمالی علیه کرونا حداقل یک دز واکسن را دریافت کرده اند.


دکتر نصرالله رشیدی روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه 65 درصد از مردم سوادکوه شمالی دو نوبت واکسن را دریافت کردند، افزود: از ابتدای طرح ملی واکسیناسیون کرونا تاکنون بیش از 95 درصد از جمعیت بالای 12 سال شهرستان سوادکوه هم یک نوبت واکسن خود را دریافت کردند.
وی گفت: همچنین 60 درصد از جمعیت شهرستان سوادکوه دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی تاکید کرد: تنها راه شکست ویروس کرونا علاوه بر تزریق واکسن، رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی است براین اساس از تمام شهروندان انتظار می رود مدافعان سلامت را در رفع این بحران یاری دهند.
عادی انگاری مردم نسبت به کرونا نگران کننده است
دکتر رشیدی گفت: متاسفانه بین پیک ها در شهرستان ها شاهد عادی انگاری و بی تفاوتی توسط مردم نسبت به بیماری کرونا هستیم بنابراین تا زمانی که شهروندان پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، نمی توانیم این بیماری را کنترل کنیم.
رئیس شبکه بهداشت شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی در پایان ، گفت: تا زمانی که کرونا به عنوان یک بیماری غالب در جامعه باشد رنگ ‌بندی‌های کرونایی معنا ندارد و معتقدیم که تا زمان پایان این بحران باید همیشه وضعیت را هشداردهنده بدانیم تا مجدد به وضعیت قرمز گرفتار نشویم.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار