مراکز نیکوکاری 3 میلیارد تومان به نیازمندان سوادکوه شمالی کمک کردند\
  • رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی :

مراکز نیکوکاری 3 میلیارد تومان به نیازمندان سوادکوه شمالی کمک کردند

  • کد خبر: 2111101608
  • چاپ
  • انتشار: 08 آبان 1400 - 08:28

رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی از کمک 3 میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری با کمک خیرین و نیکوکاران محله و منطقه به نیازمندان این شهرستان خبر داد.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد،علیرضا عابدی فیروزجایی روز شنبه با بیان این مطلب، اظهار داشت: یکی از راهبردهای کمیته امداد نقش آفرینی مردم و خیرین در ارائه خدمت در هر محله یا منطقه بوده و از این رو برای تحقق این امر، مراکز نیکوکاری در سطح شهرستان و محله با مدیریت معتمدین و خیرین همان منطقه ایجاد می شود.

رییس کمیته امداد سوادکوه شمالی با اشاره به مزیتهای مراکز نیکوکاری محله افزود: تسریع در خدمت و بی واسطه ، شناخت نیازمندان واقعی و... از جمله آن است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد با ایجاد مراکز نیکوکاری نسبت به هم افزایی اعتبارات ، شناسایی نیازمند جدید لازم الحمایه، توزیع اعتبارات در راستای خدمت اثربخش اقدام می‌کند .

عابدی فیروزجایی بیان داشت: در این شهرستان ۱۵ مرکز نیکوکاری عمومی و تخصصی در بخشهای اشتغال، درمان ، زکات، معیشت ، مددکاری در سطح شهرستان و روستا ها با مجوز این نهاد در بخش های تحصیلی ، دانش آموزی ، درمانی ، مسکن ، معیشت ، فرهنگی فعال و مشغول خدمت هستند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار