ثبت بیش از ۳۰۰ موقوفات جویبار در سامانه جامع بانک اطلاعات اوقاف کشور\

ثبت بیش از ۳۰۰ موقوفات جویبار در سامانه جامع بانک اطلاعات اوقاف کشور

  • کد خبر: 2111101570
  • چاپ
  • انتشار: 14 مهر 1400 - 09:57

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جویبار با اعلام اینکه در حال حاضر ۳۸۷ وقف و ۴۳بقعه متبرکه شهرستان در سامانه جامع بانک اطلاعات و مدیریت موقوفات و اماکن متبرکه کشور به ثبت رسیده است، گفت: حدود یک هزار و ۶۵۰ رقبه نیز در شهرستان جویبار وجود دارد.


رشیدرضاپور بمناسبت دهه ی وقف در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه در سال ۹۹ واقف برتر کشوری از شهرستان جویبار معرفی شده است، افزود: در سال گذشته ۱۶ وقف جدید به ثبت رسیده و امسال هم‌تاکنون ۷ مورد موقوفات جدید مورد شناسایی قرار گرفته است.
وی بیان کرد: در بحث کمک های مومنانه در ۵ مرحله مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان سبد کالاتهیه و بین افراد نیازمند توزیع شده است .
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جویبار با اشاره به اینکه ۵ تبلت و ۲۰۰ بسته لوازم التحریر در طول یک سال گذشته به کودکان بی بضاعت و کم برخوردار شهرستان اهدا شده است ، اظهار کرد:۴۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی برای تعمیرات مساجد و امامزاده ها و۴۸۰ میلیون تومان از محل موقوفات برای تعمیرات اماکن مذهبی و بقعه متبرکه شهرستان جویبار هزینه شده است .
وی در پایان تجلیل از خادمان و پیر غلامان، تجلیل از واقفین وهیات امنای اماکن مذهبی و اصحاب وقف، افتتاح دو طرح و ویزیت رایگان بیماران در بیمارستان عزیزی به مدت ۲ ماه را ازمهمترین برنامه های دهه ی وقف در شهرستان جویبار اعلام کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار