اهداء خون موتورسواران قائمشهری به مناسبت سالروز دفاع مقدس\

اهداء خون موتورسواران قائمشهری به مناسبت سالروز دفاع مقدس

  • کد خبر: 2111101551
  • چاپ
  • انتشار: 31 شهریور 1400 - 19:57

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و در روز چهارشنبه جمعی از اعضای هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان قائمشهر جهت اهدای خون به یاری بیماران نیازمند شتافتند.

 

به گزارش استناد نیوز، رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی شهرستان قائمشهر با بیان اینکه به مناسبت اولین روز از هفته دفاع مقدس هفت موتورسوار با حضور در مرکز انتقال خون این شهرستان، خون اهداء کرده اند، افزود: باتوجه به اینکه امروز بنام طرح سراسری اهداء خون جامعه ورزش نامگذاری شده است بنابراین چند تن از موتورسواران این شهرستان نیز با اهداء خون به یاری بیماران نیازمند شتافتند.

کامبیز محمدی گفت که همچنین به مناسبت اولین روز از هفته دفاع مقدس نزدیک به 30 موتور سوار مسافتی را از مرکز انتقال خون تا گلزار شهدای دانشگاه آزاد اسلامی و سپس از این مکان تا سوادکوه شمالی و در نهایت به سمت شهرستان قائمشهر را طی کرده اند.

وی در پایان با بیان اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس و در روز پنج شنبه هم 30 موتور سوار مسافتی را از اداره کل ورزش و جوانان ساری تا گلزار شهدای این شهرستان طی می کنند، افزود: همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس و از فردا به مدت دو روز 60 موتورسوار مسافتی را از این شهرستان تا رامسر طی خواهند کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار