آمادگی کامل برای حضوری شدن آموزش ها را داریم\
  • مدیر کل آموزش و پرورش مازندران؛

آمادگی کامل برای حضوری شدن آموزش ها را داریم

  • کد خبر: 2111101492
  • چاپ
  • انتشار: 21 شهریور 1400 - 14:48

در مراسمی نمادین و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، فرماندار مرکز استان، فرمانده پلیس راهور استان، مدیرعامل مجمع خیرین استان، رئیس اداره‌ آموزش و پرورش ناحیه یک ساری و جمعی از دانش‌آموزان و اولیای آنان زنگ مانور بازگشایی مدارس در مهر ۱۴۰۰ به صدا درآمد.

 

به گزارش استناد نیوز، مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در این مراسم گفت: من از همه همکارانم تشکر می‌کنم و به مدیران شهرستان‌ها و مناطق و مدیران مدارس که از طریق سامانه "شاد" این برنامه را دنبال می‌کنند و همه عزیزانی که در این ۲۰ماه در کنار ما بودند، تا ان‌شاالله در ابتدای مهر بتوانیم با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا آموزش حضوری را شروع کنیم.

سعدی‌پور به نقش آموزش و پرورش در توسعه پایدار پرداخت و گفت: آموزش و پرورش برای ما بسیار حائز اهمیت است چون هر کشوری برای رشد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نیاز به توجه ویژه به دستگاه تعلیم و تربیت دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران به دستاوردهای دستگاه تعلیم و تربیت اشاره و خاطرنشان کرد: فرزندان عزیز ما و شما در این دو سال دستاوردهای بسیاری کسب کردند ‌و در نتیجه تلاش دانش‌آموزان، همکاران و اولیای محترم، اداره کل آموزش و پرورش مازندران در همه شاخص ها رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داد.

وی درخصوص احتمالات بازگشایی مدارس نیز توضیح داد: ما باید در انتظار نظر نهایی ستاد ملی مقابله با کرونا باشیم و هرچه این عزیزان گفتند را اجرایی کنیم اما تلاش کردیم همه تمهیدات اجرایی شود و امروز آمادگی کامل برای آموزش حضوری داریم و می‌توانیم مهر ۱۴۰۰را شاداب و پویا برگزار کنیم.

در ادامه این مراسم نیز زنگ نمادین مهر ۱۴۰۰توسط فرماندار مرکز استان به صدا درآمد و در ادامه از معلمان و دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول مرکز سمپاد ناحیه یک ساری قدردانی به عمل آمد و در پایان نیز دانش‌آموزان از زیر قرآن عبور کردند و وارد کلاس درس شدند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار