نحوه انتخاب استانداران از زبان معاون سیاسی وزارت کشور\

نحوه انتخاب استانداران از زبان معاون سیاسی وزارت کشور

  • کد خبر: 2111101475
  • چاپ
  • انتشار: 16 شهریور 1400 - 13:08

معاون سیاسی وزارت کشور با اعلام اینکه باید در ابتدا نسبت به انتخاب استانداران ارزیابی های اولیه انجام شود، گفت که تا درباره تغییر استانداران سراسر کشور تصمیم گیری های لازم انجام شود.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از سایت یکتاپرس، محمد باقر خرمشاد، درباره نحوه انتخاب استانداران، گفت: همین روالی که در انتخاب وزرا شکل گرفته است که بتوان از نقطه نظرات لایه های مختلف سیاسی و اجتماعی کشور بهره گرفته شود و با یک عقلانیتی درست به انتخاب های معقولی که بتواند کارآمدی نظام را افزایش دهد و امید را در مردم ایجاد کند، همین مسیر در انتخاب استاندارها ایجاد می شود.
خرمشاد درباره تغییرات استاندارن در سراسر کشور، بیان کرد: باید در ابتدا نسبت به انتخاب استانداران ارزیابی های اولیه انجام شود تا درباره تغییر استانداران سراسر کشور تصمیم گیری های لازم انجام شود.
او در ادامه درباره بازی های جدید رسانه های بیگانه در رابطه با ایجاد گشت ارشاد توسط دولت سیزدهم، افزود: بله گشت ارشاد داریم اما طبق وعده آیت الله رئیسی برای مبارزه با فساد راه اندازی می شود که بتوانیم مدیران فاسد را در واقع دربر گیرد که تا الان هم در قوه مجریه و قوه قضاییه به خوبی راه افتاده است.
خرمشاد با تاکید بر اینکه مسئله اصلی جامعه ما هم مبارزه با فساد اداری است، تصریح کرد: سیستم باید نقاط ضعف خود را ترمیم کند که یکی از آن نقاط ضعف فسادی است که باید علاج شود تا با شدت و قدرت این مسئله هم حل شود. البته در همین روزهای ابتدایی دولت سیزدهم اقدامات مورد نظر برای مبارزه با فساد و راه اندازی گشت ارشاد در ادارات آغاز شده است.
معاون وزیر کشور درباره مشکلات مردم خوزستان اعم از کمبود آب در این منطقه، گفت: مهم ترین برنامه ای که برای این استان در نظر گرفته شد، انتخاب استاندار خوب، با تجربه در حد وزارت و اهل استان خوزستان بود که خوشبختانه رضایت مندی مناسبی میان توده های مردم ایجاد کرده است. با محوریت چنین استانداری انشالله به سمت حل و فصل مشکلات و معضلات این استان خواهیم رفت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار