توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی با عنوان تبرکات حسینی در مازندران آغاز شد\

توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی با عنوان تبرکات حسینی در مازندران آغاز شد

  • کد خبر: 2111101465
  • چاپ
  • انتشار: 14 شهریور 1400 - 15:01

توزیع 14 هزار بسته معیشتی با عنوان تبرکات حسینی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در آستان مقدس امام زاده عباس (ع) ساری آغاز شد.

 

به گزارش استناد نیوز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در این مراسم از اجرای مرحله دوم رزمایش شمیم حسینی در مازندران خبر داد و گفت: این رزمایش همراه با توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی با عنوان تبرکات حسینی با هدف اجرای امینانه نیت واقفان خیراندیش در ماه محرم و صفر در استان آغاز شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی افزود: بخشی از این بسته‌ها توسط ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های استان امروز به‌صورت نمادین تعدادی بسته بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شد و بخشی دیگر در روز‌های آینده توزیع می‌شود.

او گفت: ارزش هر بسته بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است که بین خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد، بهزیستی و نیازمندان اطراف بقاع متبرکه توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به نزدیکی به آغاز سال تحصیلی جدید و ضرورت کمک به دانش‌آموزان نیازمند، افزود: در این راستا طرح مهر تحصیلی اوقاف با هدف تامین بخشی از هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان در استان اجرا می‌شود که منابع آن از محل موقوفات مرتبط تامین خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار