اهدای 10 هزار دست لباس برای نیازمندان قائمشهری/ بیش از یکهزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود\

اهدای 10 هزار دست لباس برای نیازمندان قائمشهری/ بیش از یکهزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود

  • کد خبر: 2111101456
  • چاپ
  • انتشار: 10 شهریور 1400 - 13:16

رئیس کمیته امداد امام خیمنی(ره) شهرستان قائمشهر از اهداء ده هزار دست لباس ائم از بچه گانه، زنانه و مردانه توسط خیر قائمشهری به کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

 

جمال یعقوبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز ارزش این تعداد لباس ها را یک میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: خیر بزرگوار این تعداد لباس ها را جهت توزیع بین نیازمندان به کمیته امداد این شهرستان اهداء کرده است.

وی گفت: برای توزیع این تعداد لباس بین نیازمندهای قائمشهری فضای نمازخانه را تبدیل به فروشگاه کرده ایم تا نیازمندان بتوانند  براساس سلیقه شان، لباس مورد نظر را انتخاب و دریافت کنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر، افزود: همچنین 27 مرکز نیکوکاری فعال در سطح این شهرستان هم برای توزیع این تعداد لباس بین نیازمندان قائمشهری، به کمک این اداره آمده اند.

کمیته امداد

بیش از یکهزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود

یعقوبی با بیان اینکه در ایام ماه صفر بیش از یکهزار بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع می شود، گفت: هر بسته معیشتی به ارزش 500 هزار تومان است.

وی با اعلام اینکه همچنین با نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید برای 860 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان بسته لوازم التحریر مهیا می شود، افزود: ارزش هر بسته لوازم التحریر هم یک میلیون و 200 هزار تومان است.

ساخت 70 مسکن در سال جدید

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر با بیان اینکه در سال جدید برای ساخت 70 مسکن مددجویی توسط خیرین تفاهم نامه ایی بین کمیته امداد، بسیج سازندگی و سپاه بسته شده است، گفت:در حال حاضر کلنگ 15 واحد مسکونی به زمین زده شده است.

یعقوبی در پایان فضای هر واحد مسکونی را بین 45 تا 65 متر مربع اعلام کرد و گفت: برای ساخت واحد مسکونی از طرف بنیاد مسکن 50 میلیون تومان وام قرض الحسنه، 30 میلیون تومان بلاعوض و همچنین از طرف کمیته امداد 30 میلیون تومان بلاعوض و 30 میلیون تومان هم وام به متقاضیان تعلق می گیرد.

پنج هزار خانوار و هشت هزار مددجو تحت پوشش کمیته امداد شهرستان قائمشهر است.

کمیته امداد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار