اجرای 3 فاز دیگر طرح هادی در روستای طالش محله در جویبار/ مشکل آب شرب\

اجرای 3 فاز دیگر طرح هادی در روستای طالش محله در جویبار/ مشکل آب شرب

  • کد خبر: 2111101444
  • چاپ
  • انتشار: 07 شهریور 1400 - 13:11

دهیار روستای طالش محله از بخش مرکزی جویبار مهم ترین مشکل این روستا را کمبود آب شرب بیان کرد و گفت : در دو طرف طرح هادی باید لوله گذاری آب انجام شود که تقاضا ارائه شد اما تاکنون لوله های آب شرب در اختیار ما قرار نگرفت.  

 

به گزارش استناد نیوز، رمضانعلی فلاحی روز یک شنبه با بیان اینکه از ورودی روستا تا مسجد به طول 750 متر و عرض 10 متر طرح هادی اجرا شده است، افزود: با مشارکت اهالی، دهیاری و شورا و بنیاد مسکن مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون تومان برای اجرای این طرح هزینه شده است.

وی با اعلام اینکه اجرای طرح هادی از مدرسه تا ابتدای روستای آزاد بن به طول 130 متر آسفالت شده است، گفت: این طرح با مشارکت اهالی، بنیاد مسکن و دهیاری و شورا به مبلغ 700 میلیون تومان اجرا شده است.

دهیار روستای طالش محله از بخش مرکزی جویبار مهم ترین مشکل این روستا را کمبود آب شرب بیان کرد و افزود: در دو طرف طرح هادی باید لوله گذاری آب انجام شود که تقاضا ارائه اما تاکنون لوله های آب شرب در اختیار ما قرار نگرفت.

فلاحی با اعلام اینکه سه فاز دیگر اجرای آسفالت روستا باید انجام شود، گفت: جوی و جدول طرح به اتمام رسیده اما زیرسازی ، جابه جایی تیر برق و لوله گذاری آب به سرانجام نرسیده است.

وی در پایان جمعیت این روستا را یکهزار و 470 نفر با 482 خانوار اعلام کرد و گفت: از مدیریت مخابرات تقاضا داریم سیم های کابل مخابرات به صورت زیرزمینی در روستا نصب شود.

روستا



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار