3 طرح کمیته امداد در جویبار به بهره برداری رسید\

3 طرح کمیته امداد در جویبار به بهره برداری رسید

  • کد خبر: 2111101443
  • چاپ
  • انتشار: 07 شهریور 1400 - 13:03

در ششمین روز از هفته دولت و در روز یک شنبه 3 طرح اشتغالزایی و مسکن محرومین با حضور معاون فرماندار جویبار، بخشدار مرکزی و گیلخوارن، رئیس کمیته امداد و مسئولین شهرستان افتتاح شد.

 

به گزارش استناد نیوز، رئیس کمیته امداد شهرستان جویبار روز یک شنبه در آئین افتتاح 3 طرح با بیان اینکه در سال جاری 270 طرح اشتغالزایی با اعتبار 13 میلیارد و 700 میلیون تومان در حال اجرا است، افزود: از این میزان مبلغ هفت میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است.

علی مراد نصوری با اعلام اینکه تاکنون 130 نفر برای دریافت تسهیلات اشتغازایی به بانک های عامل معرفی شده اند، گفت: از 270 طرح اشتغالزایی در این شهرستان 53 طرح به مرحله اجرایی رسیده است.

وی با بیان اینکه 95 درصد طرح های اشتغالزایی اجرایی می شود، افزود: مابقی به دلیل پاره ایی از مشکلات به مرحله اجرا نمی رسد.

رئیس کمیته امداد شهرستان جویبار با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت طرح گلخانه ایی در فضایی به مساحت 60 متر مربع به بهره برداری رسیده است، گفت: در این طرح 2 نفر مشغول به فعالیت شده اند.

نصوری میزان تسهیلات در این طرح را 50 میلیون تومان اعلام کرد که به متقاضی دریافت شده است.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته دولت یک مسکن محرومین در فضایی به مساحت 85 متر مربع و با هزینه ایی به مبلغ 300 میلیون تومان افتتاح شده است، بیان کرد: از این میزان 30 میلیون تومان کمک بلاعوض و 50 میلیون تومان تسهیلات بانکی به متقاضی پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان جویبار با اعلام اینکه  ساخت 32 مسکن محرومین در سال جاری آغاز که تا پایان امسال به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: از این تعداد واحد مسکونی 24 واحد آن مشترک بین کمیته امداد و بنیاد مسکن و 5 واحد دیگر هم مشترک بین کمیته امداد و بسیج سازندگی است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان جویبار در این مراسم با بیان اینکه ساخت 61 واحد مسکن محرومین سهمیه این شهرستان است، گفت: 24 واحد ان به صورت مشترک بین بنیاد مسکن و کمیته امداد اجرایی می شود.

بخشدار گیلخواران محمد حسین فقیه بزرگترین آرمانهای انقلاب اسلامی را رفع محرومیت و مظلومیت در سطح جامعه اعلام کرد و افزود: با توجه به تورم و فشار معیشتی و اقتصادی در کشور به خاطر تحریم های ظالمانه دشمنان احداث مسکن محرومین اقدام بسیار بزرگی است که مشکل محرومین را مرتفع می کند.

 

کمیته امداد

کمیته امداد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار