کمبود آب شرب و برق مهم ترین مشکل روستای ماندی محله در جویبار\

کمبود آب شرب و برق مهم ترین مشکل روستای ماندی محله در جویبار

  • کد خبر: 2111101442
  • چاپ
  • انتشار: 07 شهریور 1400 - 12:18

دهیار روستای ماندی محله از بخش مرکزی جویبار مهم ترین مشکلات این روستا را کمبود شدید آب شرب، ضعیف بودن برق و جمع آوری نشدن زباله ها اعلام کرد.

 

به گزارش استناد نیوز، مرتضی نظری روز یک شنبه با بیان اینکه برای اجرای طرح هادی مبلغ حدود 2 میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: یک میلیارد تومان آن با مشارکت اهالی، دهیاری و شورای روستا و مابقی آن توسط بنیاد مسکن هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای زیرسازی و آسفالت به طول 750 متر و عرض اجرایی 10 متر انجام شده است، گفت: زیرسازی طرح در سال 98 انجام و آسفالت در سال جاری به اتمام رسیده است.

دهیار روستای ماندی محله از بخش مرکزی جویبار خانوار روستا را 140 و با 400 نفر جمعیت اعلام کرد و افزود: مهم ترین مشکلات این روستا کمبود شدید آب شرب، ضعیف بودن برق و جمع آوری نشدن زباله ها است.

بخشدار مرکزی جویبار در آئین افتتاحیه با بیان اینکه ۳ طرح هادی در روستاهای طالش محله، ماندی محله و ترک محله این بخش به بهره برداری رسیده است، گفت: به مناسبت هفته دولت ۳ طرح هادی به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتباری حدود ۷ میلیارد تومان از محل مشارکت شوراهای اسلامی، دهیاری و اعتبارات ملی به بهره برداری رسیده است.

محمد مدانلو با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح هادی در سه روستای بخش مرکزی از سال ۹۷ آغاز شده بود، افزود: این طرح هادی شامل تعریض، اصلاح معابر، زیرسازی، آسفالت و جابه جایی شبکه های آب، برق، گاز و تلفن بود که انجام شده است.

روستا



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار