افتتاح ۵ طرح مخابراتی در هفته دولت در جویبار\

افتتاح ۵ طرح مخابراتی در هفته دولت در جویبار

  • کد خبر: 2111101434
  • چاپ
  • انتشار: 06 شهریور 1400 - 13:32

در پنجمین روز ازهفته دولت چند طرح مخابراتی با حضور مرادی رئیس مخابرات شهرستان جویبار، زینب خدابنده معاونت فرمانداری، بخشدارگیلخواران  به بهره برداری رسید .

 

به گزارش استناد نیوز، رئیس مخابرات شهرستان جویبار در حاشیه افتتاح طرح مخابراتی روستای چرخ کتی بخش گیلخواران با اعلام اینکه در هفته دولت ۵ طرح با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان در حوزه مخابراتی به بهره برداری رسیده است، گفت: چند سالی شبکه کابلی روستای چرخ کتی بنا به دلایلی قطع بوده است که برای رفع این نقیصه تصمیم به نصب رادیو در روستا گرفته شد.

مرادی با اشاره به اینکه با نصب رادیو دیگر نیازی به کابل رابط نیست ، افزود: با حذف کابل، عوامل از بین برنده ارتباطات از جمله سرقت دیگر وجود نخواهد داشت .

وی بیان کرد: در اجرای پروژه روستای چرخ کتی مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان توسط مخابرات شهرستان و ۳۰ میلیون تومان از سوی دهیاری و شورای روستای چرخ کتی هزینه شده است .

مرادی خاطر نشان کرد: با نصب رادیو در روستا کیفیت صدا و سرعت  اینترنت افزایش پیدا خواهد کرد .

رئیس مخابرات شهرستان جویبار در پایان گفت: از سال گذشته تاکنون 26 طرح به ارزش 13 میلیارد تومان در حوزه مخابرات این شهرستان هزینه شده است.

در ادامه بخشدار گیلخواران  یکی از مشکلات عدیده بخش گیلخواران را بحث زیرساختهای مخابراتی بیان کرد و گفت: در سنوات گذشته و طی جلسات برگزار شده با مدیریت مخابرات شهرستان این خلا ایجاد شده در حال اصلاح و برطرف شدن است .

محمد حسین فقیه با اشاره به اینکه  امروز دنیا بر پایه ارتباطات و تکنولوژی است، افزود: یکی از مطالبات عمومی شورا و دهیاری روستای چرخ کتی بحث تلفن ثابت روستا بوده است که این مشکل چند ساله روستا با تدبیر مدیریت مخابرات شهرستان برطرف شده است .

مخابرات

مخابرات

مخابرات



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار