کرونا 36 خانواده دیگر در مازندران را داغدار کرد\

کرونا 36 خانواده دیگر در مازندران را داغدار کرد

  • کد خبر: 2111101429
  • چاپ
  • انتشار: 04 شهریور 1400 - 16:26

376 بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۳۶ بیمار نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

 

به گزارش استناد نیوز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران روز پنج شنبه با بیان اینکه ۲۹۲ بیمار تازه مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری، شدند، گفت : در همین مدت ۴۲۲ نفر مرخص شدند.

دکتر موسوی افزود : در حال حاضر هزار و ۷۷۴ بیمار مبتلا به کرونا دربیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری و از این تعداد ۳۳۱ نفر با وضعیت وخیم تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

دکتر موسوی گفت : ۲۷ نفر هم بر اثر ابتلا به کرونا در این مدت در مازندران جان باختند.

فوت ۹ بیمار کرونایی در بابل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۸۴ بیمار کرونایی تازه مبتلا، شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۸۴ بیمار هم در این مدت با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی خود (قرنطینه خانگی) ترخیص شدند.

دکتر جلالی شمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های بابل را ۹۰۵ نفر اعلام کرد و افزود: ۵۸ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این شهرستان بستری هستند.

او گفت : ۹ بابلی نیز امروز بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی فوت شدند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار