\

26 طرح عمرانی و تولیدی در شهرستان نور به بهره برداری رسید

  • کد خبر: 2111101428
  • چاپ
  • انتشار: 04 شهریور 1400 - 16:09

به مناسبت سومین روز از هفته دولت و در روز پنج شنبه 26 طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی در بخش چمستان شهرستان نور به بهره برداری رسید.

 

به گزارش استناد نیوز، این طرح ها شامل ۹ طرح در حوزه بخشداری، ۶ طرح تولیدی، ۵ طرح در حوزه برق رسانی ، ۴ طرح در حوزه شهرداری  و در حوزه های مخابراتی و جهادکشاورزی هر کدام یک طرح بود که به بهره برداری رسید.

بنابراین گزارش ۶ واحد تولیدی در حوزه صنعت و معدن و تجارت بخش چمستان شهرستان نور با اعتبار ۵۱ میلیارد و ۵۰۰ تومان و با اشتغالزایی ۵۶ نفر فعالیت خود را آغاز کردند.

۵ طرح در حوزه برق رسانی شامل نصب ۴ ترانس با ظرفیت  ۱۰۰و ۲۰۰ کیلو ولت آمپر در روستاهای واز ، جوربند و حوزه شهری چمستان و اصلاح شبکه فیدر به طول پنج کیلومتر از نور به چمستان با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۹۴ میلیون تومان ،طرح مخابراتی ارتقای پهنای باند اینترنت در روستای لاویج با یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان و در حوزه کشاورزی نیز طرح یکپارچه سازی اراضی زراعی روستای شیرکلا با ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان امروز به بهره برداری رسید.

همچنین افتتاح ۴ طرح حوزه شهری شامل ۳ طرح زیرسازی و آسفالت داخل شهری چمستان و تعمیر و تجهیز پارک میچکانی با مجموع اعتبار ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به همراه ۹ طرح حوزه بخشداری چمستان روکش آسفالت روستاهای نعمت آباد، معصوم آباد و جلیکان علیا و بهره بردرای از دفتر دهیاری معصوم آباد و احداث منبع آب ، دیوار حائل و دفتر دهیاری روستای کرچی در بخش چمستان از دیگر پروژه هایی که امروز در بخش چمستان بهره برداری از انها آغاز شد.

همزمان با هفته دولت ۶۹ طرح با هزینه ای بالغ بر ۲۸۰ میلیارد و  ۴۵۴ میلیون تومان در این شهرستان به بهره برداری می رسد که با بهره برداری از این طرح ها برای ۹۶۸ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

دوم تا هشتم شهریور ماه به عنوان هفته دولت نام گذاری شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار