۲ طرح جهاد کشاورزی با اعتبار بیش از یک میلیاردتومان به بهره برداری رسید\
  • در سومین روز از هفته دولت:

۲ طرح جهاد کشاورزی با اعتبار بیش از یک میلیاردتومان به بهره برداری رسید

  • کد خبر: 2111101425
  • چاپ
  • انتشار: 04 شهریور 1400 - 13:50

در سومین روز از هفته دولت دو طرح جهاد اعم از تجهیز و نوسازی و احداث کانال بتنی با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان با حضور اسد فرماندار جویبار، مدانلوبخشدار مرکزی، غلامرضا سعیدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار ، خدابنده معاون فرماندار و تنی چند از مسئولین شهرستان  و کشاورزان منطقه به بهره برداری رسید.

 

 غلامرضا سعیدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با اعلام اینکه طرح نوسازی و تجهیز در ۴۴ هکتار از اراضی شالیزاری روستای فوتم علیا از توابع بخش مرکزی با اعتبار یک میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان انجام شد، گفت: برای اجرای این طرح ۳۷ هزارو ۲۰۲ متر خاک برداری، طول جاده های احداثی سه هزارو ۷۰۰ متر ، طول کانال آبیاری پنج هزارو ۳۶۳متر و طول زهکشی سه هزارو ۲۲۴ متر بوده است .

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح ۶۳ بهره بردار از مزایای پروژه بهره مند شدند، افزود: سهم بری شهرستان از اجرای طرح های آب و خاک و زیربنایی   ۱۳ درصد استانی بوده است .

مدیر جهاد کشاورزی جویبار خاطر نشان کرد: احداث کانال بتنی در روستای بیزکی از دیگر طرح های مورد افتتاح هفته دولت سالجاری بوده که با اعتبار ۲۴۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

نویسنده: سمیه ابوالحسنی

جهاد

جهاد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار