چهار طرح برق رسانی در جویبار افتتاح شد\

چهار طرح برق رسانی در جویبار افتتاح شد

  • کد خبر: 2111101421
  • چاپ
  • انتشار: 03 شهریور 1400 - 18:19

به مناسبت دومین روز از هفته دولت و در روز چهارشنبه چهار طرح برق رسانی با حضور مهندس نبوی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان، فرماندار جویبار، حاجی کلائی رئیس شرکت برق شهرستان جویبار، بخشدار مرکزی و گیلخواران و تنی چند از مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.

رئیس شرکت توزیع برق شهرستان جویبار  در گفتوگو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه توزیع برق جویبار با رویکرد ایجاد زیرساخت و توسعه خدمات زیربنایی با برنامه ریزی های لازم نسبت به جذب بودجه و اعتبارات ابلاغی اقدام نموده است، افزود: در این راستا اقدامات شایسته ایی در زمینه های ایجاد توسعه فیدرهای جدید در سطح شهرستان، بخش کوهیخیل و همچنین رینگ و مقاوم سازی در فیدرهای موجود رینگ کلاگرمحله و مقاوم سازی از پست کمپکت چپکرود تا دانشگاه آزاد اقدام نموده است.

رضا حاجی کلائی ادامه داد: همچنین در راستای تامین برق و رفع ولتاژ نسبت به احداث خطوط 20 کیلو ولت و نصب ترانس در روستای لاریم کوچه گلایل ۳ و روستای واسوکلا بسمت ورزشگاه ، پشت فرمانداری خیابان فرهنگ و غیره اقدام نموده است.

وی بیان کرد: تامین برق جاده های کشاورزی از محل بودجه تملک و دارایی و ابلاغیه آن از سوی استانداری برای اصلاح و بهینه سازی شبکه های فرسوده، تعویض سیم به کابل به طول بیش از 30 کیلومتر و غیره بوده است.

رئیس توزیع برق شهرستان جویبار با بیان اینکه در طول یک سال 79 میلیارد و 510 میلیون ریال بودجه جذب شده است، افزود: در دومین روز از هفته دولت امسال چهار پروژه اعم از رینگ شبکه فشار متوسط در کلاگر محله، نصب ترانس و احداث خط روستای واسوکلا، نصب ترانس خیابان سراج کلا و نصب ترانس در کوچه ابراهیمی با هزینه ایی بالغ بر یک میلیارد و 150 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

حاجی کلائی در پایان گفت: از آنجایی که تخصیص اعتبار مربوط به وصول بهای انرژی می باشد این امور انتظار دارد تا مشترکان با پرداخت به موقع قبوض برق خود با این اداره نهایت همکاری را داشته باشند.

پروژه برق جویبار هفته دولت

پروژه برق جویبار هفته دولت 2

پروژه برق حویبار



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار