6 واحد تولیدی در جویبار بسته رونق تولید دریافت کردند/ پلمب 5 واحد بدلیل عدم رعایت پروتکل\

6 واحد تولیدی در جویبار بسته رونق تولید دریافت کردند/ پلمب 5 واحد بدلیل عدم رعایت پروتکل

  • کد خبر: 2111101405
  • چاپ
  • انتشار: 01 شهریور 1400 - 18:46

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جویبار، گفت: در سال گذشته 6 واحد تولیدی در سطح این شهرستان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند.

 

بهرام عبدالله پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز، افزود: در سال گذشته این تعداد واحد تولیدی 88 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید را دریافت کرده اند.

وی تعداد اشتغالزایی در این واحدهای تولیدی را حدود 150 نفر اعلام کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جویبار با اعلام اینکه امسال 12 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات در سامانه ثبت نام کرده اند، گفت: در قالب تسهیلات بسته رونق تولید 1400 تاکنون چهار واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش 35 میلیارد تومان به بانک های عامل معرفی شدند.

عبدالله پور با بیان اینکه 6 واحد تولیدی با بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است، افزود: این واحدها به محض دریافت پروانه بهره برداری، در آینده ایی نزدیک افتتاح می شوند.

پلمب 5 واحد صنفی

وی با اعلام اینکه به محض وضعیت قرمز کرونایی در سطح این شهرستان اکیپ های بازرسی در دو نوبت صبح و عصر در حال سرکشی و بازدید بوده اند، گفت: از یکهزار و 24 مورد بازدیدی که از اصناف انجام شد تاکنون 135 واحد تذکر کتبی خود را دریافت کرده اند.

رئیس اداره صنعت شهرستان جویبار با بیان اینکه 24 واحد به دلیل تخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند، افزود: در این مدت پنج واحد پرخطر بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، پلمب شدند.

عبدالله پور از اصناف این شهرستان که نهایت همکاری را با ستاد کرونا داشته اند تقدیر و تشکر کرد و گفت که از اصناف و بازاریان این شهرستان می خواهیم تا همچنان پروتکل های بهداشتی را برای بهتر شدن وضعیت، رعایت کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار