23 طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت در جویبار به بهره برداری می رسد\

23 طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت در جویبار به بهره برداری می رسد

  • کد خبر: 2111101400
  • چاپ
  • انتشار: 01 شهریور 1400 - 15:51

فرماندار شهرستان جویبار، گفت: به مناسبت هفته دولت 23 طرح عمرانی و خدماتی با مجموع اعتبار حدود 23 میلیارد و 300 میلیون تومان در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

 

به گزارش استناد نیوز، سید علی اسد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: به مناسبت هفته دولت چهار طرح برق رسانی اعم از نصب ترانس برق و شبکه فشار متوسط با هزینه ایی بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت 2 طرح جهاد اعم از تجهیز و نوسازی و احداث کانال بتنی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 540 میلیون تومان به بهره برداری می رسد گفت که به مناسبت هفته دولت زیرسازی و آسفالت یک باند از محور کیاکلا به جویبار و در سطح یکهزار متر مربع به بهره برداری می رسد.

فرماندار شهرستان جویبار دیگر طرح هایی که به مناسبت هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد را هفت طرح هادی روستایی، 3 طرح کمیته امداد و چهار طرح مخابرات اعلام کرد.

اسد گفت که همچنین به مناسبت هفته دولت یک دستگاه شتاب نگار زمین لرزه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون تومان به بهره بردار ی می رسد.

فرماندار شهرستان جویبار در پایان گفت: علاوه بر طرح های افتتاحی هفته دولت امسال عملیات اجرایی کانال انتقال آب سد مرحوم صالحی به رودخانه سیاه رود برای تامین آب کشاورزی این شهرستان نیز شروع می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار