چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر قبل از آغاز لیگ تعویض می شود\

چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر قبل از آغاز لیگ تعویض می شود

  • کد خبر: 2111101394
  • چاپ
  • انتشار: 31 مرداد 1400 - 16:47

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه بنا به درخواست مسئولین فوتبال شهرستان نسبت به تعویض چمن مصنوعی به کاشت چمن طبیعی اقدام کرده ایم، گفت: تمام تلاش خود را به کارگیری خواهیم کرد تا بتوانیم با تکمیل کاشت چمن طبیعی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، هر چه زودتر میزبان لیگ برتر باشیم.

 

به گزارش استناد نیوز، حسن رنگرز روز یک شنبه در بازدید از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با بیان این که در یک سال گذشته مباحث مختلفی را برای احیای ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر داشته ایم، افزود: ساخت سکوی ضلع غربی این ورزشگاه  در دستور کار قرار گرفت که به زودی به بهره برداری می رسد.

وی توضیح داد: البته به لحاظ حقوقی مباحثی بین اداره کل ورزش و جوانان و پیمانکار وجود داشت که در در حال حل و فصل شدن است تا بتوانیم با بهره برداری از این زمین و بعد از ویروس منحوس کرونا، در چهار ضلع این ورزشگاه میزبان تماشاگران باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه تشریفات اداری و انتخاب پیمانکار با سرعت انجام خواهد شد، افزود: در هفته آینده و با توجه به اعتبار تزریق شده کارهای زیرسازی، بهسازی، تعویض، زهکشی و غیره در ورزشگاه وطنی قائمشهر آغاز خواهد شد.

رنگرز با تاکید بر اینکه کاشت چمن طبیعی یک فرایند مهندسی و زمان بر است، گفت که نهایت تلاشمان را به کار خواهیم گرفت  تا بتوانیم این زمین را برای شروع رقابتهای لیگ برتر آماده کنیم.

وی از قرارداد با شرکتی به عنوان شرکت مشاور برای طراحی و برآورد زمین طبیعی خبر داد و بیان کرد: منتظر هستیم تا مشاور طرح مورد نظر را هر چه زودتر به دست ما برساند.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در پایان در خصوص نحوه نگهداری چمن طبیعی، گفت که بنا شد تا باشگاه نساجی نسبت به نگهداری این چمن اقدام و نهایت تلاش خود را به کارگیری کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار