بازگشت بیش از 4 هزار خودروی غیربومی از ورودی های شمال/ کاهش 45 درصدی ورود خودروها\

بازگشت بیش از 4 هزار خودروی غیربومی از ورودی های شمال/ کاهش 45 درصدی ورود خودروها

  • کد خبر: 2111101391
  • چاپ
  • انتشار: 26 مرداد 1400 - 17:46

سرپرست پلیس راه مازندران با اعلام اینکه ورود خودرو‌ها به جاده‌های ورودی مازندران در مقایسه با روز قبل ۴۵ درصد کاهش داشته است، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۴۳ خودرو در جاده‌های استان اعمال قانون شدند و در همین مدت ۴۴۵۱ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.


به گزارش استناد نیوز، سرهنگ عبادی روز سه شنبه با بیان این مطلب، افزود: ترافیک در راه‌های مواصلاتی مازندران، کاملا مدیریت شده و ترافیک در ورودی‌ها و خروجی‌های استان نداریم.
وی با اشاره به اینکه ورودی‌های مازندران همچنان بسته است وخودرو‌ها اجازه ورود به استان را ندارند افزود: ورود خودرو‌ها به جاده‌های ورودی مازندران در مقایسه با روز قبل ۴۵ درصد کاهش داشته است.
سرپرست پلیس راه مازندران تصریح کرد: از ساعت ۱۲ روز یکشنبه، ممنوعیت تردد کرونایی در راه‌های ورودی و خروجی مازندران با جدیت و تشدید اقدامات توسط پلیس راه و پلیس انتظامی در حال اجراست.
جریمه ۱ میلیون تومانی خودرو‌های متخلف
سرپرست پلیس راه مازندران گفت: بنابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تردد بین استانی خودرو‌های شخصی از / به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع می‌باشد و بر این اساس ۴۸ ساعت به خودرو‌های غیر بومی فرصت داده شد که شهر‌های مقصد را ترک کنند.
سرهنگ عبادی افزود: از امروز سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ هر خودروی غیر بومی در مناطق مختلف استان مازندران مشاهده شوند توسط ماموران پلیس راه و دوربین‌های نطارتی به میزان ۱ میلیون تومان جریمه می‌شوند.
سرپرست پلیس راه مازندران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۴۳ خودرو در جاده‌های استان اعمال قانون شدند و در همین مدت ۴۴۵۱ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.
سرهنگ عبادی از کسانی که قصد سفر به مازندران را دارند خواست تا به مازندران سفر نکنند، زیرا حتماً در راه‌های ورودی مازندران متوقف ، اعمال قانون و برگشت داده می‌شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار