مرکز واکسیناسیون خودرویی در قائمشهر راه اندازی می شود / روند بستری بیماران کرونایی در قائمشهر کاهشی شد\

مرکز واکسیناسیون خودرویی در قائمشهر راه اندازی می شود / روند بستری بیماران کرونایی در قائمشهر کاهشی شد

  • کد خبر: 2111101390
  • چاپ
  • انتشار: 26 مرداد 1400 - 17:02

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه روند بستری بیماران کرونایی در این شهرستان کاهشی شده است، گفت: اولین مرکز واکسیناسیون خودرویی در روزهای آینده در این شهرستان راه اندازی می شود.

 

دکتر محمد گران روز سه شنبه در گفت و گو با استناد نیوز در خصوص گله مندی شهروندان مبنی بر ازدحام جمعیت در مراکز واکسیناسیون این شهرستان، افزود: علت ازدحام در مراکز واکسیناسیون کرونا، دیر ارسال شدن دز دوم واکسن کرونا بوده است.

وی با اعلام اینکه هم اکنون دانشگاه های آزاد، فروردین و همچنین حسینیه عاشقان ثارالله در حال تزریق واکسن کرونا هستند، گفت: با هماهنگی های صورت گرفته توسط فرمانداری، شهرداری، دانشگاه آزاد و هلال احمر به زودی اولین مرکز واکسیناسیون خودرویی در این شهرستان برای جلوگیری از ازدحام جمعیت راه اندازی می شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قائمشهر با تاکید براینکه همچنین برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراکز واکسیناسیون نیاز به افزایش نیروها برای ثبت اطلاعات متقاضیان هستیم، افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با هلال احمر بنا است تا از نیروهای این جمعیت، برای ثبت اطلاعات متقاضیان در مرکز واکسیناسیون خودرویی به کارگیری شود.

روند بستری بیماران کرونایی در قائمشهر کاهشی شد

دکتر گران از کاهش روند بستری بیماران کرونایی در بیمارستان های رازی و ولیعصر این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه هم اکنون 343 بیمار کرونایی در بیمارستان های رازی و ولیعصر این شهرستان بستری هستند، افزود: این در حالی است که در سه روز گذشته 405 بیمار در 2 بیمارستان های این شهرستان بستری بودند.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان قائمشهر گفت که هم اکنون 191 بیمار در بیمارستان رازی و 152 بیمار کرونایی در بیمارستان ولیعصر بستری هستند.

 دکتر گران با اعلام اینکه خوشبختانه روند ترخیص بیماران کرونایی از بستری بیشتر شده است، گفت که امیدواریم که این آمارها دال بر ساده انگاری مردم نباشد و با تداوم کاهش بستری بیماران کرونایی در سطح این شهرستان بتوانیم از وضعیت قرمز خارج شویم.

وی ترخیص بیماران کرونایی در روز گذشته را 130 بیمار و بستری را 70 نفر اعلام کرد.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان قائمشهر با درخواست از شهروندان خواست تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و نرفتن به تجمعات همچنان به روند کاهش بستری بیماران کرونایی در این شهرستان کمک کنند.

دکتر گران در پایان از واکسینه شدن بیش از 100 هزار و 425 نفر در سطح این شهرستان خبر داد و گفت که از این تعداد 76 هزار و 831 نفر برای نوبت اول و 23 هزار و 594 نفر برای نوبت دوم واکسن خود را دریافت کرده اند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار