ورود خودروهای غیربومی به سوادکوه ممنوع شد/ گروه شغلی سطح یک تنها حق فعالیت دارند\

ورود خودروهای غیربومی به سوادکوه ممنوع شد/ گروه شغلی سطح یک تنها حق فعالیت دارند

  • کد خبر: 2111101384
  • چاپ
  • انتشار: 24 مرداد 1400 - 14:51

فرماندار شهرستان سوادکوه از ممنوعیت تردد، خودروهای پلاک غیر بومی به ورودی های اصلی و فرعی سطح این شهرستان خبر داد.

 

عین الله طالبی روز یکشنبه در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا تمامی ادارات و مشاغل و اصناف به استثنای مجموعه های خدمات رسان ضروری به مردم از ۲۵ تا ۳۰ تعطیل هستند، افزود: تردد بین استانی هم از ساعت ۱۲ امروز ممنوع شد در نتیجه با همکاری سپاه، نیروی انتظامی، پلیس راه و هلال احمر ورودی شهرستان در منطقه گدوک بسته شده است و خودروهای غیربومی اجازه ورود به مازندران را ندارد.

وی با درخواست از هموطنان برای ماندن در خانه و سفر نکردن به مازندران ، گفت : با هماهنگی بخشداری ها، شوراها، پایگاه مقاومت و دهیاری ها از ورود خودروهای غیربومی به مناطق روستایی هم جلوگیری خواهد شد.

فرماندار شهرستان سوادکوه با بیان اینکه محدودیت های صنفی مشاغل سطح ۲ و ۳ و ۴ هم از فردا دوشنبه به صورت جدی در شهرستان سوادکوه اعمال خواهد شد، افزود: از متصدیان این مشاغل هم می خواهیم تا نسبت به بسته نگه داشتن محل کسب و کارشان تا پایان هفته اهتمام داشته باشند.

طالبی همچنین از تعطیلی تمامی مراکز گردشگری این شهرستان خبر داد و گفت : با هماهنگی میراث فرهنگی تمامی تفرجگاه ها و مناطق تفریحی شهرستان از فردا تعطیل است و رستوران ها هم تنها به صورت بیرون بر حق فعالیت خواهند داشت.

وی در پایان گفت : اعمال محدودیت ها از سوی شهرداری ها و هلال احمر به صورت تذکر به مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح این شهر ستان هم در حال انجام شدن است .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار