300 بسته معیشتی بین سادات نیازمند توزیع خواهد شد\
  • رئیس اداره اوقاف قائمشهر و سیمرغ خبر داد:

300 بسته معیشتی بین سادات نیازمند توزیع خواهد شد

  • کد خبر: 2111101335
  • چاپ
  • انتشار: 04 مرداد 1400 - 17:08

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های قائمشهر و سیمرغ، گفت: به مناسبت عید غدیر خم 300 بسته معیشتی بین سادات نیازمند شهرستان های قائمشهر و سیمرغ توزیع خواهد شد.

 

علی فتحی روز دوشنبه در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه به مناست عید قربان 15 راس و 50 کیلو گوشت گوسفند بین نیازمندان توزیع شده است، افزود: در مجموع حدود 30 میلیون تومان گوشت نذری تهیه و بین 230 نیازمند شهرستان های قائمشهر و سیمرغ توزیع شده است.

وی با اعلام اینکه به مناسبت عید غدیر خم 300 بسته معیشتی تهیه و بین سادات نیازمند سیمرغ و قائمشهر توزیع خواهد شد، گفت: به میمنت این ایام و در تداوم کمک های مومنانه این تعداد بسته معیشتی بین سادات نیازمند این شهرستان ها توزیع خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های سیمرغ و قائمشهر با بیان اینکه از این تعداد بسته معیشتی 50 بسته در بین سادات نیازمند سیمرغی و مابقی بین سادات نیازمند قائمشهر توزیع خواهد شد، افزود: هر یک از این بسته ها به ارزش 400 هزار تومان است که شامل اقلام خوراکی از قبیل برنج، ماکارونی، رب، پنیر و غیره است.

فتحی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون و از محل درآمد موقوفات، یکهزار و 200 بسته معیشتی بین نیازمندان سوادکوه، قائمشهر و سیمرغ توزیع شده است.

ثبت 6 وقف جدید در قائمشهر

وی با اعلام اینکه در سال گذشته 6 وقف جدید در این شهرستان ثبت شده است، گفت: متاسفانه در سال جاری وقف جدیدی نداشته ایم بنابراین از مردم و واقفین می خواهیم تا در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های قائمشهر و سیمرغ در پایان از نشاط معنوی در امام زاده ها در ایام تابستان خبر داد و گفت که با نزدیک شدن به ایام محرم طرح عاشورای حسینی و همچنین در بحث اربعین حسینی هم طرح پیاده روی و موکب اربعین را پیش رو خواهیم داشت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار