آژیر خطر کرونایی به صدا در آمد اما شنیده نشد/ تکمیل ظرفیت تخت بیمارستانی در سوادکوه\

آژیر خطر کرونایی به صدا در آمد اما شنیده نشد/ تکمیل ظرفیت تخت بیمارستانی در سوادکوه

  • کد خبر: 2111101334
  • چاپ
  • انتشار: 04 مرداد 1400 - 08:19

فرماندار سوادکوه با هشدار به پر شدن ظرفیت تخت بیمارستانی این شهرستان، گفت: علی رغم آنکه هشدار پرشدن ظرفیت تخت بیمارستانی توسط هلال احمر و شهرداری ها در سطح شهر در حال انجام شدن است، اما متاسفانه شاهد عادی انگاری توسط مردم هستیم.

 

به گزارش استناد نیوز، عین الله طالبی روز دوشنبه با بیان این مطلب، افزود : تا زمانی که شاهد عزم و اراده مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی نباشیم، سوادکوهی ها شرایط سخت تری را پشت سر خواهند گذاشت.

وی در خصوص حضور مردم در مناطق جنگلی و تفریحی گفت: باتوجه به اینکه مناطق جنگلی جوارم، شورمست را بسته ایم و همچنین از چند روز گذشته گیت ایست و بازرسی را برپا کرده ایم اما متاسفانه شاهد ترافیک کیلومتری و حضور مسافران در مناطق مختلف این شهرستان بوده ایم .

فرماندار سوادکوه بیان کرد:علاوه بر نگرانی ما بابت هجوم مسافر به این شهرستان ، در چند روز گذشته با کمبود آب در برخی از روستاها و کمبود نان در سطح این شهرستان مواجه بوده ایم.

طالبی با اعلام این که تمامی تلاش ها برای رفع مشکلات مردم به کار گرفته شده است ، افزود: ابتدا برای حل مشکل آب برخی از روستاها با تانکر به آن نقاط آبرسانی کرده ایم و همچنین با سهیه آرد به برخی از نانوایی ها هم مشکل نان مردم را برطرف کرده ایم.

وی در پایان از مردم خواست تا برای خارج شدن از وضعیت بحرانی شهرستان سوادکوه حتما از دورهمی ها و تجمعات بپرهیزند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار