4 واحد صنفی در قائمشهر بدلیل عدم رعایت پروتکل بهداشتی پلمب شدند\

4 واحد صنفی در قائمشهر بدلیل عدم رعایت پروتکل بهداشتی پلمب شدند

  • کد خبر: 2111101284
  • چاپ
  • انتشار: 14 تیر 1400 - 14:30

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر، گفت : در 3 روز گذشته 4 واحد صنفی بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شدند.

 

مجید ابراهیم نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه با توجه به وضعیت قرمز کرونایی مشاغل سطح یک با رعایت شیوه نامه پروتکل های بهداشتی حق فعالیت دارند، افزود: مشاغل سطح های 2 و 3 و 4 باید نسبت به بستن مغازه های خود اقدام نمایند چرا که در صورت مشاهده نسبت به پلمب این واحدها اقدام خواهیم کرد.

وی گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا ، رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک از سوی تمام متصدیان واحدهای سطح یک اجباری است و آنها حق ارایه خدمات به مشتریان فاقد ماسک را ندارند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر از بازرسی و سرکشی 5 اکیپ در دو نوبت صبح و بعدازظهر در سطح این شهرستان خبر داد و افزود: این بازدید میدانی جهت نظارت بر عملکرد بازار و اصناف، با کارگروهی متشکل از نمایندگان فرمانداری ، اداره صمت، تعزیرات، اماکن، اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان صورت گرفته و با متخلفین برخورد می شود .

ابراهیم نژاد در پایان گفت که از تمامی واحدهای صنفی درخواست داریم که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی نسبت به کاهش زنجیره انتقال این بیماری کمک کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار