بستری 58 بیمار کرونایی در بیمارستان های قائمشهر/ پلمب 4 تالار بدلیل عدم رعایت پروتکل بهداشتی\

بستری 58 بیمار کرونایی در بیمارستان های قائمشهر/ پلمب 4 تالار بدلیل عدم رعایت پروتکل بهداشتی

  • کد خبر: 2111101280
  • چاپ
  • انتشار: 12 تیر 1400 - 12:47

رئیس شبکه بهداشت شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه این شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت، گفت که هم اکنون 58 بیمار کرونایی در بیمارستان های رازی و ولیعصر این شهرستان بستری هستند و تعداد بیماران کرونایی از حد نصاب بیشتر شده است.

 

به گزارش استناد نیوز، دکتر محمد گران روز شنبه با بیان این مطلب، افزود: روزانه بین 10 تا 20 بیمار کرونایی در بیمارستان های این شهرستان بستری هستند که اگر این تعداد از 20 بیمار بالاتر رود با عمق فاجعه مواجه خواهیم شد.

وی گفت: از شهروندان می خواهیم تا برای جلوگیری از عمق فاجعه در این شهرستان پروتکل های بهداشتی را رعایت و از حضور در تجمعات جلوگیری کنند.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان قائمشهر بخش اعظم بیماری کرونایی در این شهرستان را حضور افراد در تجمعات و حاضر شدن در تالارهای عروسی اعلام کرده است.

دکتر گران با بیان اینکه در چند روز گذشته 22 خانواده از یک روستا با حضور در تالار عروسی به بیماری کرونا مبتلا شدند، افزود: متاسفانه بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تمام این افراد به بیماری کرونا مبتلا شدند که از این تعداد هم اکنون 5 نفر در بیمارستان بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان تنها مشاغل سطح یک حق فعالیت دارند و مشاغل سطح های 2 و 3 باید تا پایان این وضعیت نسبت به بستن واحدهای خود اقدام نمایند، گفت: اگر مشاغل سطح یک پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند نسبت به پلمب این واحدها اقدام خواهیم کرد.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان قائمشهر در پایان با اعلام اینکه در دو روز گذشته چهار تالار عروسی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و به منظور پلمب به دادستانی معرفی شدند، گفت که از واحدهای صنفی می خواهیم تا برای جلوگیری از بیماری کرونا شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار