فعالیت جمعه بازار جویبار بعد از 15 ماه وقفه آغاز می شود\

فعالیت جمعه بازار جویبار بعد از 15 ماه وقفه آغاز می شود

  • کد خبر: 2111101275
  • چاپ
  • انتشار: 09 تیر 1400 - 14:59

فعالیت جمعه بازار جویبار که با آغاز شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود ، از روز جمعه ۱۱ تیر ماه جاری بار دیگر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌شود.

 

به گزارش استناد نیوز، شهردار جویبار روز چهارشنبه  با بیان اینکه فعالیت جمعه بازار این شهر با آغاز شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود ، گفت : تصمیم برای بازگشایی این بازار که نقش مهمی در معیشت مردم منطقه دارد ، در شورای تامین شهرستان و با مشورت شبکه بهداشت و درمان اتخاذ شده است.

همت محمد نژاد افزود : البته فعالیت این بازار با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و به صورت آزمایشی جمعه هفته جاری از سر گرفته می شود و جمعه هفته آینده هم باز خواهد بود.

وی توضیح داد : شهرداری برای این که فاصله فیزیکی در بازار رعایت شود ، اقدام به خط کشی محوطه کرده است و ضرورت رعایت سایر پروتکل های بهداشتی کرونایی را به فعالان این بازار یادآور شده است.

محمدنژاد با فراخواندن کاسبانی که جمعه هفته جاری بساطشان را در بازار سنتی این شهر پهن می کنند به رعایت تمامی مقررات کرونایی ، گفت : تمامی کاسبان و بازاریان باید در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی توسط خودشان و مراجعه کنندگان احساس مسئولیت کنند ، چون تداوم فعالیت بازار بستگی کامل به ارزیابی این مهم در دوره فعالیت آزمایشی دارد.

شهردار جویبار همچنین تاکید کرد که جمعه بازار همانند قبل از کرونا با حضور تمامی مشاغل به فعالیت باز نمی گردد و توضیح داد : برای بازگشایی کباب فروشی ها هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است و چنانچه تصمیم جدیدی در این زمینه گرفته شود ، اطلاع رسانی خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار