دوستی با آمریکا تهدید بزرگ برای نظام است\

دوستی با آمریکا تهدید بزرگ برای نظام است

  • کد خبر: 2111101273
  • چاپ
  • انتشار: 07 تیر 1400 - 13:31

نماینده ولی فقیه در مازندران تفکر وخط مشی سازش و کنار آمدن با آمریکا را تهدید بزرگ برای امنیت نظام و انقلاب اسلامی دانست و گفت : مطمئنا این خط فکری را فقط ایرانی هایی که تربیت شدگان آمریکایی  هستند ، ارائه می دهند.

 

به گزارش استناد نیوز، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی روز دوشنبه در این مراسم با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای هفتم تیر بویژه چهار شهید این استان گفت : این که هنوز بعضی ها به دشمنی آمریکا پی نبرده اند و  همواره به این استکبار جهانی و به تعبیر امام راحل شیطان بزرگ اعتماد می کنند که با آمریکا  می توانیم به توسعه و پیشرفت برسیم ،  بسیار خطر ناک است.

وی با اظهار این که دستاورد بزرگ برگزاری مراسم  هفتم تیر فقط تبیین استقلال فکری و حمایت از توان نیروهای داخلی است ، افزود : شهید بهشتی و یاران با وفایش همواره تاکید داشتند که به هیچ عنوان نمی توان به آمریکا و ایادی غربی آنان اعتماد و تکیه کرد و این پیام روشن بارها از سوی مقام معظم رهبری تکرار شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این نکته که ملت و دولت ایران با همه ملت های و دولت های دنیا در ارتباط است ، ادامه داد: همان طوری که همه باید خط فکری شهدای هفتم تیر را که همان اعتماد به ملت  و داشته های داخلی بوده است ، ادامه بدهیم به همان اندازه سازش با دشمن بزرگ به نام آمریکا نیز خطایی بزرگ محسوب می شود.

امام جمعه ساری تفکر وخط مشی سازش و کنار آمدن با آمریکا را تهدید بزرگ برای امنیت نظام و انقلاب اسلامی دانست و گفت : مطمئنا این خط فکری را فقط ایرانی هایی که تربیت شدگان آمریکایی  هستند ، ارائه می دهند.

مازندران در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰شهید تقدیم نظام کرده است که از این تعداد ۸۲ شهید ترور هستند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار