بیش از 224 میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان مازندران بابت خرید تضمینی گندم و کلزا پرداخت شد\
  • عباسعلی وفایی نژاد؛

بیش از 224 میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان مازندران بابت خرید تضمینی گندم و کلزا پرداخت شد

  • کد خبر: 2111101272
  • چاپ
  • انتشار: 07 تیر 1400 - 12:25

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران از پرداخت 190 میلیارد تومان بابت خرید تضمینی گندم و 34 میلیارد و 883 میلیون بابت خرید تضمینی کلزا به کشاورزان مازندرانی خبر داد.

به گزارش استناد نیوز، عباسعلی وفایی نژاد با بیان این مطلب افزود: کشاورزانی که تا تاریخ 26 خرداد ماه سالجاری محموله های گندم خود را به مراکز خرید تضمینی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران تحویل و اطلاعات آن در سامانه جامع خرید تضمینی بانک کشاورزی ثبت گردید، مطالبات خود را به ارزش 190 میلیارد تومان دریافت کردند.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران ادامه داد: از زمان آغاز عملیات خرید تضمینی محصولات کشاورزی در استان تاکنون 58 هزار و 200 تن گندم از کشاورزان خریداری گردید که اسناد ثبت شده در سامانه بانک به مبلغ 190 میلیارد تومان بابت مطالبات این عزیزان تاکنون پرداخت شد.
وفائی نژادقیمت خرید تضمینی هر کیلو  گندم تولیدی کشاورزان مازندرانی با چهار درصد افت مفید و یک درصد غیر مفید را 5 هزار تومان اعلام کرد.
وی اظهار امیدواری کرد و گفت: با توجه به تلاش ها و پیگیری هایی که در سطح استان و کشور صورت گرفت و همچنین ثبت اسناد در سامانه، مابقی مطالبات کشاورزان عزیز به زودی و به صورت مرحله ای از طریق بانک عامل به حساب آنها پرداخت خواهد شد.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران همچنین در پایان به خرید دانه روغنی کلزا در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون 8 هزار و 353 تن کلزا از کشاورزان مازندران خریداری شد که اسناد ثبت شده در سامانه بانک به مبلغ 34 میلیارد و 883 میلیون تومان بابت مطالبات این عزیزان تاکنون پرداخت گردید که امید است در ادامه براساس ثبت اطلاعات ورودی بانک نسبت به پرداخت طلب کشاورزان اقدام گردد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار