گاز برخی مشترکان بابل، قائمشهر و عباس‌آباد فردا یکشنبه قطع می‌شود\

گاز برخی مشترکان بابل، قائمشهر و عباس‌آباد فردا یکشنبه قطع می‌شود

  • کد خبر: 2111101266
  • چاپ
  • انتشار: 05 تیر 1400 - 14:59

شرکت گاز مازندران اعلام کرد که گاز برخی مناطق این استان روز یکشنبه به علت انجام عملیات تعمیرات و اتصال انشعاب جدید به شبکه گاز استان به صورت موقت قطع خواهد شد.

 

به گزارش استناد نیوز، شرکت گاز مازندران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که گاز مناطقی از سه شهرستان بابل، قائمشهر و عباس‌آباد صبح یکشنبه ۶ تیر با هدف اتصال انشعاب‌های جدید تعدادی از مشترکان در شهر بابل و همچنین دو روستا در قائمشهر و عباس‌آباد قطع می‌شود.

بنا به اطلاعیه این شرکت ، در شهرستان بابل به منظور انجام عملیات تعمیرات فرسودگی شبکه ، گاز مشترکان مناطق محدوده بلوار ساحلی، کوچه‌های پژوهش، مجتمع‌های فرهنگیان، گلسار و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۹ به مدت حداکثر چهار ساعت قطع خواهد شد ، در قائمشهر به منظور اضافه شدن چند انشعاب جدید به شبکه گاز، از ساعت ۸ صبح گاز مشترکان روستای « جنید » به مدت حداکثر ۶ ساعت قطع می‌شود و در شهرستان عباس‌آباد نیز جریان گاز مشترکان روستای هردوآبرود از ساعت ۹ صبح به منظور اتصال استراک جدید در این منطقه برای حدود ۸ ساعت قطع خواهد شد.

شرکت گاز مازندران در این اطلاعیه از مشترکان این مناطق درخواست کرد که ضمن برنامه‌ریزی برای انجام امور مرتبط با مصرف گاز مانند پخت غذا، طی مدت اعلام شده شیرهای وسایل گازسوز خود را ببندند.

بر اساس آمارهای رسمی ضریب برخورداری جمعیت شهری مازندران از گاز طبیعی ۹۹.۵ درصد و جمعیت روستایی ۹۴.۵درصد است.

شرکت گاز استان مازندران دارای  یک میلیون و ۴۸۰ هزار مشترک در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار