مردم برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت کنند / قهر با انتخابات مشکلی را از کشور حل نمی کند\
  • آیت الله معلمی:

مردم برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت کنند / قهر با انتخابات مشکلی را از کشور حل نمی کند

  • کد خبر: 2111101237
  • چاپ
  • انتشار: 28 خرداد 1400 - 13:03

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انتخابات امروز ۲۸ خرداد بسیار حساس و با اهمیت است ، گفت : انتظار است مردم برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت و مسیر آینده کشور را مشخص کنند.

 

به گزارش   استناد نیوز، آیت الله علی معلمی روز جمعه پس از رای دادن در شعب اخذ رای حسن آباد قائمشهر  در گفت و گو با خبرنگاران افزود : روز برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه روز سرنوشت سازی بوده است ، بنا بر این همه وظیفه داریم تا در انتخابات شرکت کنیم.

وی با تاکید بر این که مردم وظیفه دارند تا در انتخاب افراد دقت نظر بیشتری داشته باشند ، گفت : هر چقدر کیفیت انتخاب مردم افزایش یابد و با اعمال دقت نظر بیشتری همراه شود ، قطعا انتخاب آن فرد در جامعه بازدهی بیشتری خواهد داشت ، بنا بر این از آحاد جامعه می خواهیم تا حضور خود در این صحنه را جدی بگیرند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری توضیح داد : اهمیت انتخابات در این است که مردم سرنوشت کشور را برای چهار یا هشت سال مشخص کنند و این مهم است که در انتخاب فرد یا افراد دقت شود.

وی با اظهار این که امام راحل انقلاب را براساس اتکاء به ایزد الهی و اعتماد به ملت آغاز کرد و به پیروزی رساند ، گفت : باید در انتخاب افراد هوشیار باشیم و به کسانی رای دهیم که توکل به خدا و اعتماد به ملت را سرلوحه کارهای خود قرار دهند. هر فردی مسیری غیر از این دو موضوع را در پیش بگیرد قطعا ضرر خواهد کرد و به نتیجه ای نخواهد رسید. بنا بر این این نظام مدیری می خواهد که پای میدان باشد.

معلمی افزود : متاسفانه دشمن به خصومت ، بدذاتی و بدلی عادت کرده است و در تمامی صحنه ها همه تلاشش را به کار گرفته تا ملت ایران را از این نظام دلسرد کند ، اما ملت ایران پیرو رهبری هستند و همیشه در همه صحنه ها حضور گسترده و جدی دارند.

امام جمعه قائمشهر با تاکید بر این که قهر با انتخابات مشکلی را از کشور حل نمی کند ، گفت : از افرادی که دلسرد هستند و دلخوری دارند می خواهم تا برای تعیین سرنوشت خودشان و کشور در انتخابات شرکت کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار