مازندران آماده برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است\

مازندران آماده برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است

  • کد خبر: 2111101234
  • چاپ
  • انتشار: 27 خرداد 1400 - 10:43

رییس ستاد انتخابات استان مازندران با اعلام اینکه این استان آماده برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است، گفت: ۴هزار و ۵۲شعبه اخذ رای، فردا جمعه ۲۸خرداد ۱۴۰۰، آراء مردم استان مازندران را جمع آوری می‌کنند.


به گزارش استناد نیوز، حسین حسن نژاد روز پنچ شنبه با اعلام این خبر، افزود: از این تعداد ۲۵۲۱صندوق روستایی و ۱۵۳۱صندوق شهری است و ۳۶۸صندوق سیار هم در سطح شهر‌ها و روستا‌ها آراء مردم از جمله بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را جمع آوری می‌کنند.
رییس ستاد انتخابات استان مازندران تاکید کرد: ۵۶هزار نفر از عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در استان، آموزش‌های لازم را دیده اند و روز جمعه برای برگزاری انتخاباتی باشکوه آماده هستند.
رییس ستاد انتخابات استان مازندران با اشاره به اینکه در ۶۲حوزه شهری استان، انتخابات شورا‌های اسلامی شهر برگزار می‌شود افزود: تعداد ۱۴۸۲نفر پس از تایید صلاحیت برای کسب ۵۴۴کرسی اصلی و علی البدل با هم رقابت می‌کنند.
حسن نژاد با بیان اینکه روز جمعه، انتخابات شورا‌های روستا در ۱۴۴۰روستا برگزار می‌شود افزود: تعداد ۱۴هزار و ۴۸۵نفر تایید صلاحیت شدند و در انتخابات شورای روستا‌های استان با هم رقابت می‌کنند.
آماده برگزاری انتخابات پُرشور هستیم
مازندران، آماده برگزاری انتخاباتی پرشوررئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: بیش از ۲میلیون و ۴۷۴هزار نفر در مازندران واجد شرایط شرکت در انتخابات ۲۸خرداد هستند که از این تعداد بیش از ۵۱هزار نفر رأی اولی محسوب می‌شوند ۲۶هزار و ۷۴نفر از رأی‌اولی‌ها پسران و ۲۵هزار و ۴۵۸نفر هم دختران مازندرانی هستند.
حسن نژاد خاطرنشان کرد: انتخابات از ساعت ۷صبح فردا جمعه ۲۸خرداد ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و تا ساعت ۲بامداد روز شنبه قابل تمدید است.
وی افزود: در صورتی که در پایان زمان رای گیری، رای دهنده‌ای در شعبه‌ها نباشد کار اخذ رای به پایان می‌رسد و شمارش آراء آغاز می‌شود.
حسن نژاد در مورد رعایت موارد بهداشتی در شعب اخذ رای هم گفت: برای پیشگیری از کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، شعب اخذ رای را افزایش دادیم و ناظر بهداشتی هم برای هر شعبه در نظر گرفته شده است ضمن اینکه بعضی از شعبه‌ها در فضای باز تعبیه شده تا از ازدحام جمعیت جلوگیری شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران ضمن دعوت مردم به شرکت گسترده در انتخابات از مردم خواست در طول روز برنامه ریزی کنند تا با مراجعه به نزیکترین شعبه نزدیک محل سکونت، رای خود را به صندوق بیندازند و از مراجعه آخر وقت به صندوق‌ها خودداری کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار